پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
فرماندار بناب گفت: طرح جامع شهری بناب تا پایان شهریورماه سال آتی تصویب و ابلاغ می شود.

شعار سال: ولی الله فرج اللهی عصر چهارشنبه در آیین معارفه نادر داودی به عنوان شهردار بناب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های وی در دوران سرپرستی شهرداری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر بخاطر اینکه خلاء موجود در شهرداری را پر کنند با انتخاب اصلحی که انجام دادند شهرداری توانست با وصول مطالبات قسمتی از مشکلات مالی خود را حل کند.

وی از بدهی ۱۲۰ میلیارد ریالی شهرداری بناب خبر داد و افزود: مشکلات شهر با حضور متولیان شهر و با مشارکت شهروندان حل می شود که با اعتماد شهروندان بخش عمده ای از این بدهی ها تشویه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به توجه دولت یازدهم به مسائل مالی شهرداری ها تصریح کرد: دولت ۶۹ میلیارد ریال از بابت ارزش افزوده به شهرداری بناب پرداخت کرده است و علی رغم محدودیت و تنگناهای مالی دولت توانسته سهم شهرداری را پرداخت کند.

فرج اللهی خاطرنشان کرد: طرح جامع شهری بناب بعد از پیگیری های مکرر در دست مشاور است و امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال ۹۶ این طرح تصویب و ابلاغ شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن موعد ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اذعان کرد: امیدواریم با انتخاب افراد کاردان برای دوره پنجم شورا شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش شهر باشیم.

فرماندار بناب در ادامه این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای مقصود کفشنوچی شهردار سابق بناب نادر داودی را به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تحلیلی بناب نیوز، تاریخ 25 اسفند 95، کد مطلب:: www.bonabnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
تا تصویب بشه وابلاغ بشه معلوم نیس چند سال بکشه اخرشم میان میگن بودجه کم اوردین تا مرحله پایانی رفت وعملی نشد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین