پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
مرتضی رحیمی گفت: تا پایان ۹ ماه اول سال ۹۵ بیمه بیکاری در مجموع برای یک هزار و ۱۱۱ نفر برقرار شده است.

شعار سال: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل در جمع خبرنگاران با بیان این که جمعیت کارگران شهرستان حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر است اظهار کرد: امسال آمار استفاده از بیمه بیکاری در ۱۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.

مرتضی رحیمی با اشاره به این که در حال حاضر ۷۶۰ نفر از کارگران آران و بیدگلی از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند خاطرنشان کرد: این در حالی است که ماه گذشته این آمار به حدود ۸۵۰ تن رسیده بود.

وی بخش عمده ای از رشد این شاخص را به رکود بازار مربوط دانست و اضافه کرد: البته عوامل دیگری همچون از کار افتادگی و ناتوانی جسمی یا تغییر شغل نیز در این شاخص تاثیرگذار هستند.

رحیمی احراز قطعی بیکاری افراد را به عنوان یکی از لوازم تخصیص بیمه بیکاری عنوان کرد و گفت: در عین حال برخی افراد به دلیل آن که ممکن است درآمدشان از یک شغل کفاف مخارج آنان را ندهد، ترجیح می‌دهند همزمان با استفاده از بیمه بیکاری، از شغل دیگری نیز کسب درآمد کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل این مسأله را مشکل ساز توصیف کرد و ادامه داد: تا پایان ۹ ماه اول سال ۹۵ بیمه بیکاری در مجموع برای هزار و ۱۱۱ نفر برقرار شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خطب شکن، تاریخ 6 فروردین 96، کد مطلب: 41749: www.khatabshekan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین