پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، با تشریح خدمات نوروزی استان از راه‌اندازی سامانه هشدار نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز استان بر روی تلفن همراه مسافران عبوری و اسکان یافته در استان خبر داد.

شعار سال: حجت‌الله غلامی با ارایه نکاتی راجع به خدمات نوروزی و تمهیداتی که آن استان برای مسافران در ایام تعطیلات نوروز۹۶ تدارک دیده است از راه‌اندازی سامانه هشدار نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز استان روی تلفن همراه مسافران عبوری و اسکان یافته در استان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه تمامی نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز در سطح استان، شناسایی شده‌اند از راه‌اندازی و فعالیت سامانه‌ای که توسط پلیس راه بر روی تلفن همراه مسافران حاضر در سطح استان و یا محورهای عبوری استان فعال است و نزدیک شدن به نقاط پرتصادف و حادثه خیز را هشدار می‌دهد خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ایستگاه امنیت و سلامت چندین سال است که در استان‌ها فعال شده‌اند و در استان اصفهان نیز در ایام تعطیلات نوروز ۹۶، این ایستگاه‌ها فعال هستند، تاکید کرد: امسال نیز با توجه به سوابقی که همکاران پیدا کرده‌اند، دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی همچون اورژانس، پلیس راه، ادارات کل راه و شهرسازی، هلال‌احمر در کنار هم ایستگاه‌های امنیت و سلامت در طول محورهای شناسایی شده حضور دارند تا ایستگاه‌ها هم خدمات مقدماتی را به مسافران نوروزی ارایه کنند و هم مسافرانی که در این محورها حرکت می‌کنند توقفی را در محورهای امنیت و سلامت داشته باشند.
وی در تشریح نقاط دیدنی استان، علاوه بر بناهای تاریخی استان به بخش‌هایی که توسط شهرداری و میراث‌فرهنگی ایجاد شده اشاره کرد و بیان داشت: آکواریوم و شهر رویاها در مرکز استان و در داخل شهر، فضای بسیار مناسبی برای مسافران نوروزی است. در اطراف اصفهان نیز فضاهایی تحت‌عنوان بوم‌گردی توسط میراث‌فرهنگی و شهرداری‌ها ایجاد است که مسافران نوروزی می‌توانند از آن فضاهای بومی گردشگری استفاده لازم را ببرند.
غلامی در بیان پیشنهادهای سفر به استان اصفهان، گفت: تپه مرنجاب نزدیک آران و بیدگل و یا تپه‌های ماسه‌ای منطقه شرق اصفهان، منطقه بوم‌گردی شرق اصفهان منطقه خور و بیابانک و روستای معروف مصر از نقاط دیدنی استان هستند که می‌تواند مورد توجه گردشگران و مسافران نوروزی باشد. همچنین در غرب استان نیز پیست‌های اسکی تعبیه شده است که که در منطقه کوهستانی استان قرار دارد.
وی ابراز امیدواری کرد تا با تمهیداتی که برای مسافران در سطح استان تدارک دیده شده، سفری کم‌خطر، ایمن و شاداب برای تمامی مسافران نوروزی فراهم شود و گردشگران بتوانند از جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان نهایت استفاده را ببرند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ 8 فروردین 96، کد مطلب: 276257: www.imna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین