پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۱۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
حجت الاسلام والمسلمین امامی با اشاره به اینکه خیلی از جوانان امروزه با مشکلات اعتقادی مواجه شده اند، عنوان کرد: بهترین پایگاه برای جوانان مساجد است
شعارسال: امام جماعت مسجد حجت الاسلام گلپایگان گفت: مهندسی فرهنگی مساجد یکی از مواردی است که در بین ما ضعیف پیش رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی امامی در ایین نکوداشت کانون هنری فرهنگی مساجد عنوان کرد: اگر در مساجد ما خوب برنامه ریزی شود جلوی خیلی از آسیبهای دینی و فرهنگی گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه خیلی از جوانان امروزه با مشکلات اعتقادی مواجه شده اند، عنوان کرد: بهترین پایگاه برای جوانان مساجد است.

امام جماعت مسجد حجت الاسلام گلپایگان خاطرنشان کرد: با برگزاری کلاس ها و آموزش های حرفه ها در مساجد می توان به در امد خانوار کمک و در اقتصاد مقاومتی اثرگذار بود

* بچه های بسیج در لبیک به فرمایشات رهبری پیشگام باشند

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: بچه های مسجد در مسیر لبیک به فرمایشات رهبری پیشگام باشند.

هادی بیاتی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی جامعه عنوان کرد: موضوعات اقتصاد مقاومتی بیش از پیش در کانون های فرهنگی مطرح شود.

وی افزود: بچه های مسجد در بحث اقتصاد مقاومتی که اولویت اول کشور است وارد شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با بیان اینکه انقلاب ما از همین مساجد شروع شد و دفاع مقدس نیز در همین مساجد مهندسی و پایه گذاری شد تصریح کرد: امروز نیز مساجد در همه امورات باید پایگاه باشند.

بیاتی در ادامه گفت: در شهرستان گلپایگان ۲۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد فعالیت می کنند.

* ریش سفیدها جوانان را در مساجد به کار بگیرند

امام جمعه گلپایگان گفت: ریش سفیدها جوانان را در امور کلیدی مسجد بکار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیلی در ادامه بیان کرد: جلسات برگزار شده در مساجد باید به صورت کارگروهی و تعاملی باشد.

وی عدم پیگیری کارها و ضعف در عمل را یکی از آسیب های کار گروهی در شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: استمرار در کارها یکی از مسایلی است که باید به ان عمل کنیم.

امام جمعه گلپایگان، طولانی نکردن مراسمات و نماز، برخورد مناسب دست اندر کاران مسجد با مردم، دیدار از اهالی محله و مسجدیان به بهانه های مختلف را از عوامل جذب افراد به مسجد نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به نبود امکانات در مساجد تصریح کرد: کانون های هنری فرهنگی باید از پتانسیل هنری خود برای پر کردن خلا امکانات استفاده کنند.

وی برنامه ریزی و پیگیری مستمر را از عوامل موفقیت دشمن دانست و عنوان کرد: ما از امکاناتی که نیز در دسترس داریم درست استفاده نمی کنیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیارعالمان، تاریخ انتشار: 24 اسفند 1395، کدخبر: 53367، www.diarealeman.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین