پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰
حق شهروندی عذرخواهی بعضی خواص بی بصیرت از ملت و باز پس گرفتن بیت المال به ناحق خورده است.

شعار سال: سال 92 و در اوج تبلیغات انتخاباتی وعده ای صد روزه منتظران گشایش معیشتی را در هاله ای از خوف و رجاع قرار داد و امروز با گذشت بیش از دوهزار روز از آن وعده شیرین ، کام ملت را با حلوای منشور حقوق شهروندی تلخ میکنند.

آیا دولتمردان ما از شناخت ماهیت ملت خویش عاجزند یا از درک نیازهای واقعی آنان ؟

چنین به نظر میرسد که عجز آنان هر دو مقوله را در بر میگیرد.

نه این ملت را میتوان با وعده های سرخرمن به ناکارآمدیهای خویش بی تفاوت کرد و نه با چنین ترفندهای نابخردانه ای چرخ معیشت به گردش در خواهد آمد.

اما عیان آن است که ملت سرفراز ایران اسلامی به فرموده امام راحل "فرزندان رمضانند"و فرزند رمضان آرمانهای انقلاب و ثمره خون فرزندان برومندش را به خرده نانی نخواهد فروخت اما برای احقاق حق شهروندی خود تا پای جان خواهد ایستاد و این ملت حق شهروندی را در منافعی میداند که با سر انگشت تدبیر بی خردان به یغما رفت و هیچ چرخی هم نچرخید.

- حق شهروندی سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که قطعا با سهل اندیشی مسند نشینان نجومی بگیر به آرزویی دست نیافتنی مبدل شده است و منتظر جرعه ای اقدام جهادی ...

- حق شهروندی عزت و غیرتی است که پایش خون دلها خورده اند و اینک با زانو زدن سرداران دیپلماسی مقابل کوته بینان خاورمیانه در تزلزلی شرم آور قرار گرفته است.

- حق شهروندی پاسداشت لحظه لحظه تلاش خستگی ناپذیر جوانانی است که برای اعتلای نام وطن بر بام علم و فن آوری جهان ، جان افشانی کردند و با تدبیر بی بصیرتان به کوهی از بتن مبدل گشت.

- حق شهروندی دستان پینه بسته پدرانی است که هر صبح گاه با توکل به خالق روزی بخش ، ترک کاشانه میکنند و شامگاه با سری افکنده بر میگردند اما خود را سهمامدار انقلاب نمیداند.

- حق شهروندی باز پس گرفتن بیت المال به ناحق خورده ایست که به یمن عنایت دولت تدبیر مدال ذخائر انقلاب را بر سینه نقش بسته اند.

- حق شهروندی عذرخواهی بعضی خواص بی بصیرت از ملتی است که به بهانه روتوش ناکارمدی ها هدف توهین ها و اهانتهای ناجوانمردانه قرار گرفت.

امیدواریم در این چند صباح باقیمانده از عمر دولت تدبیر که دیگر فرصتی برای جبران حقوق پایمال شده ملت نمانده است، تنها یک حق را برای ملت محفوظ بدارند و آن حق تغییر به تناسب آرمانها و ارزشهای انقلاب است که در طول 38 سال جوانمردانه پای آن ایستاده و آنرا از گزند هزاران توطئه داخلی و خارجی محافظت کرده اند و این یک حق شرعی و قانونی است که در هیچ کجای منشور حقوق شهروندی نیامده است ....

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سمیره خبر دره شهر، تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396، کد مطلب: 10507:www. seymarehkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین