پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۹
فرماندار دره شهر گفت: با توجه به انتخاب دهیار توسط شورای روستاها فقدان این موضوع باعث عدم اجرای مناسب طرح هادی و اختلال در خدمات دهی به این روستاها خواهد بود.

شعار سال: "علی اکبر شفیع زاده" فرماندار دره شهر گفت: تا پایان وقت اداری پنجمین روز از ثبت نام انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان 100 نفر نام نویسی کرده اند.

وی اظهار کرد: از این تعداد 24 نفر در حوزه شهر دره شهر و 9 نفر در حوزه شهری بخش ماژین هستند.

شفیع زاده افزود: در حوزه روستایی بخش مرکزی و ماژین نیز 67 نفر تا کنون ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین از تعداد کل داوطلبان 20 نفر سابقه عضویت در دور قبل شوراهای شهر و روستا را دارند.

شفیع زاده یادآورشد: از میان داوطلبان نیز پنج نفر از بانوان ثبت نام شده اند که دو نفر در حوزه شهر دره شهر و سه نفر دیگر در حوزه روستایی هستند.

رئیس ستاد انتخابات دره شهر با بیان اینکه تعداد داوطلبان دربرخی روستاها به حد نصاب نرسیده است ،یادآور شد: با توجه به زمان کم باقی مانده داوطلبان به مراکز تعیین شده برای ثبت نام مراجعه کرده تا در صورت ناقص بودن مدارک بتوانند نسبت به تکمیل آنها در وقت مقتضی اقدام کنند.

فرماندار دره شهرخاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب دهیار توسط شورای روستاها فقدان این موضوع باعث عدم اجرای مناسب طرح هادی و اختلال در خدمات دهی به این روستاها خواهد بود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سمیره خبر دره شهر، تاریخ انتشار: 4 فروردین 1396، کد مطلب: 10736:www. seymarehkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین