پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم گفت: با توجه به افزایش گردشگران به شهر بندری دیلم، پارک‌های جنگلی دیلم شامل عامری، بیدو و سیاهمکان برای استفاده از روز طبیعت، تجهیز و آماده شد.

شعار سال: غلامحسین آقاجری در بررسی وضعیت پارک‌های جنگلی دیلم با بیان اینکه شهرستان دیلم از جاذبه‌های مهم گردشگری برخوردار است اظهار داشت: این بندر با داشتن ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهمی در حوزه‌های گوناگون زمینه جذب گردشگر در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز فراهم کرده است.

وی با گرامیداشت 13 فروردین روز طبیعت با بیان اینکه پارک‌های جنگلی دیلم میزبان طبیعت گردان است گفت: روز طبیعت روزی که باید در کنار بهره مندی از طبیعت زیبا و آب و هوای مطلوب، تلاش شود تا ضمن صیانت از این مواهب الهی از آن برای استفاده بهینه بهره‌برداری شود.

آقاجری با تبریک روز طبیعت و نقش مردم در حفاظت از طبیعت در این روز تاکید کرد: هر ایرانی که در روز طبیعت قدم درطبیعت می‌گذارد باید برای حفظ محیط زیست و طبیعت خود را سفیری در این عرصه بداند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیلم با بیان اینکه مشارکت مردم در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی بسیار مهم است افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش سوزی در جنگل و مراتع، مراتب را در سریع‌ترین زمان به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش کنند.

وی با تاکید بر جلوگیری از تخریب جنگل‌ها و پیشگیری از آتش‌سوزی اظهار داشت: مسافران به هنگام توقف کردن در حاشیه و درون جنگل‌ها از شکستن شاخه درختان و افروختن آتش در زیر درخت و یا نزدیک تنه آن که خطر آتش‌سوزی جنگل‌ها را به همراه دارد پرهیز کنند.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیلم با اعلام اینکه از رهاسازی زباله در طبیعت باید جداً خودداری کرد افزود: باید هر کسی بکوشد در حد توان خود بخشی از زباله‌هایی که در طبیعت جا مانده جمع‌آوری کرده و دوستی با طبیعت را فریاد بزند.

آقاجری از آماده شدن بوستان‌های جنگلی برای گذران 13 فروردین خبر داد و تاکید کرد: علاقمندان به طبیعت می‌توانند در شهرستان دیلم از پارک‌ها و بوستان‌های جنگلی عامری، بیدو و سیاهمکان که آماده پذیرایی از گردشگران است استفاده و در حفظ آن بکوشند.

وی افزود: بهره‌برداران از پارک‌های جنگلی در صورت مشاهده آتش سوزی در منابع طبیعی و همچنین تخریب و تصرف آن مراتب را با شماره گیری 1504 به اطلاع یگان حفاظت از منابع طبیعی استان بوشهر و شهرستان دیلم برسانند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس، تاریخ انتشار: 12 فروردین 1396، کد مطلب: 143068:www. pgnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
جا داره بیشتر بهش برسند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین