پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۳۸
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
خانم سکینه الماسی در دیدار با مدیر کل استان و ریس های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان جم و عسلویه افزود : توانمندسازی مددجویان با ایجاد بستر برای اشتغال پایدار بایستی رویکرد مهم نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی باشد.

شعار سال: خانم سکینه الماسی در دیدار با مدیر کل استان و رییس های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان جم و عسلویه افزود : توانمندسازی مددجویان با ایجاد بستر برای اشتغال پایدار بایستی رویکرد مهم نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار من این است که به عنوان مددکار جو اجتماعی سال ها در بهزستی بودم.

وی ادامه داد:بزرگترین کاری که در این چندماه انجام دادام افزایش مستمر بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزستی بوده است.

الماسی افزود: مددجویان هزینه که کمیته امداد دریافت می کند حتی هزینه پرداختی قبوض برق ،آب و گاز بویژه به دلیل شرایطی هوا در جنوب استان بوشهر نمی شود.

نماینده کنگان ،دیر، جم و علسویه در مجلس شورای اسلامی در باره وجود شرکت پارس جنوبی گفت: شرکت های مستقر در منطقه و مجموعه صنعت در خصوص ایجاد زمینه برای توانمندسازی مددجویان احساس مسئولیت بیشتری کنند و از هیچ خدمتی در این راستا دریغ نورزند.

وی ادامه افزود :برازنده نیست که در پایتخت انرژی ایران خانه ی با چوب و گچ وجود داشته باشد که بعد از سیل گذاشته اکثر آنها تخریب شده است.

الماسی گفت:پیوست های فرهنگی نیاز شهرهای جنوب استان است

نماینده جنوب استان درباره اشتغال مددجویان کیمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به رایزانی صورت گرفته است که درفاز جدید پارس جنوبی اولویت استخدامی و جذب با مددجویان کمیته می باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی بنا، تاریخ انتشار 06 فروردین 1396، کد مطلب: : www.bona.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین