پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
استاندار بوشهر گفت: شناسایی ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی روستاها مورد توجه قرار دارد که بر این اساس طرح‌های مهمی در حوزه تولید و اشتغال در روستاهای استان طراحی و اجرا می‌شود.

شعار سال: مصطفی سالاری در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: بر این اساس طرح‌های مهمی در حوزه تولید و اشتغال در استان بوشهر طراحی و اجرا می‌شود.

وی بر اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در روستاها تاکید کرد و گفت: شناسایی ظرفیت اشتغال در روستاها با مشارکت مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مورد توجه ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه قابلیت طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در روستاها باید استخراج شود افزود: با توجه به اینکه روستاها دارای ظرفیت‌های مختلف تولیدی و اشتغال زایی هستند باید بر اساس قابلیت این روستاها، ظرفیت‌های اشتغال‌زایی آنها شناسایی و مورد توجه قرار گیرد.

سالاری با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی بر اساس ظرفیت روستاهای استان بوشهر اجرا می‌شود تصریح کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به عنوان معین بخش‌های ‌بیست‌و‌چهار‌گانه استان بوشهر برای اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی تعیین می‌شوند.

وی با تاکید بر نقش مهم دهیاران در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی افزود: دهیاران مسئول مستقیم طرح‌های اشتغال زایی در روستاهای استان بوشهر تلقی می‌شوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کوگانا، تاریخ انتشار: 10 فروردین 1396، کد مطلب: 66551:www. koogana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین