پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
نماینده مردم بندرعباس گفت: محرومیت کنونی و عقب‌ماندگی مناطق مختلفی از هرمزگان از متوسط کشوری در شاخص‌های مختلف شایسته مردم این استان نیست.

شعار سال: احمد مرادی ظهر امروز با سفر به شهرستان جاسک با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم تا به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی، در قبال مردم مظلوم هرمزگان خصوصا اهالی شرق این استان احساس مسؤولیت کرده و برای رفع تبعیض از این منطقه و دیگر نقاط هرمزگان تلاش بیشتری کنیم.

نماینده بندرعباس افزود: از آن جایی که در انتخابات آینده شوراهای شهر و روستا در استان هرمزگان، مسؤولیت هیأت نظارت را داریم به شهرستان جاسک سفر کرده‌ام که متعاقبا در روزهای آینده در دیگر شهرهای استان از جمله شهرهای غرب استان نیز سفر خواهم کرد تا با مردم رو در رو به گفت‌وگو بنشینیم و مسائل و مشکلات احتمالی را بررسی و مرور کنیم.
مرادی با بیان این که قانون اساسی تبعیض را نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: اگر امکانات، منابع و رفاه هست باید برای همه باشد و نمی‌شود یک منطقه‌ای از کشور در رفاه کامل باشد و امکانات به طور گسترده موجود باشد اما در جایی دیگر از این کشور مردم در تنگدستی و تنگنا باشند.
وی گفت: همه از استاندار تا فرماندار گرفته تا مردم و معتمدین و ... همه کمک کنند تا بتوانیم تبعیض و بی‌عدالتی را از استان برچینیم.
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در هرمزگان تصریح کرد: باید مردم را از نگرانی فقر و عقب‌ماندگی نجات دهیم. جاده جاسک طی 10 سال گذشته هیچ تغییری نکرده است و کسی را مقصر نمی دانیم چرا که عمق محرومیت در این منطقه آن‌قدر زیاد است که باید همه در کنار هم تلاش کنیم.
مرادی تأکید کرد: حق مردم محروم جاسک و حوزه شرق، تبعیض و محرومیت نیست و باید برای برقراری رفاه و عدالت در این منطقه تلاش کنیم.
به گزارش فارس، به دنبال سفر صبح امروز احمد مرادی به شرق هرمزگان، برخی از افراد مغرض نسبت به پاره‌کردن بنرهای اطلاع‌رسانی در خصوص سفر وی به جاسک اقدام کرده‌اند که با واکنش گسترده‌ای از سوی مردم و فضای مجازی مواجه شده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جنوب ایران، تاریخ انتشار: 25فروردین1396، کدخبر: 31004: www.jonoubiran.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
آن چیزی کهعوض داره ،گله نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین