پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در راستای تحقق شعار امسال به صورت قاطع با مظاهر مختلف فساد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی برخورد خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با کارکنان قضایی، اداری و اعضای شوراهای حل اختلاف استان اظهارکرد: اولویت دستگاه قضایی هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در مناطق مختلف استان و برخورد قانونی و بدون اغماض با هرگونه فساد در این حوزه است.

وی با اشاره به شعار سال 1396که از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است این عنوان را نقشه راهی به منظور دستیابی به رشد و توسعه همه جانبه و همچنین تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی برای دستیابی به پیشرفت و عدالت برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ضمن تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به برنامه های فرهنگی-رفاهی در دستگاه قضایی استان، ضمن ترسیم چشم‌اندازی از برنامه‌ ریزی های فرهنگی و رفاهی به عمل آمده در این مجموعه از اجرای طرح‌های جدید فرهنگی-رفاهی به منظور ایجاد فضایی مطلوب و مناسب جهت بهره برداری از سوی کارکنان این مجموعه و خانواده های ایشان خبر داد.

وی با اعلام این که دستگاه قضایی هرمزگان در جهت تحقق شعار امسال به صورت قاطع با مظاهر مختلف فساد در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی برخورد خواهد کرد،خاطر نشان کرد: اولویت دستگاه قضایی هرمزگان حمایت از سرمایه گذاری های مشروع در مناطق مختلف استان و برخورد قانونی و بدون اغماض با هرگونه فساد در این حوزه می باشد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه از ارتقای سطح امنیت، برخور قاطع و سریع با اخلالگران در نظم عمومی، تسریع در روند رسیدگی به پرونده ها و اجرای سریع احکام به عنوان دیگر اولویت های دستگاه قضایی استان در سال 1396 نام برد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری ،همچنین با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی استان هرمزگان در سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اقدام و عمل مسئولانه تمامی همکاران قضایی و اداری و با توجه به آمار ارائه شده از سوی مسؤولین مربوطه، دادگستری استان هرمزگان در تمامی شاخص ها در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جنوب ایران، تاریخ انتشار: 23 فروردین 1396، کد مطلب: 30955، www.jonoubiran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین