پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
مدیر کل اطلاعات هرمزگان گفت : مبارزه قاطع با انواع قاچاق از مهمترین اولویتهای این اداره کل در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است. حجت الاسلام سلیمی امروز در نشست تخصصی با اصحاب رسانه در بندرعباس افزود ...
شعارسال: مدیر کل اطلاعات هرمزگان گفت : مبارزه قاطع با انواع قاچاق از مهمترین اولویتهای این اداره کل در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

حجت الاسلام سلیمی امروز در نشست تخصصی با اصحاب رسانه در بندرعباس افزود : قوه قضائیه و دستگاههای اجرایی مربوطه تاکنون همراهی و همکاری خوبی برای مبارزه با قاچاق با این اداره کل داشته اند.

وی گفت : تعامل و همکاری بسیار خوبی بین اداره کل اطلاعات استان و دستگاههایی که در ایجاد امنیت دخیل هستند از جمله سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی ، ارتش ، پدافند نیروی هوایی وجود دارد .

مدیر کل اطلاعات هرمزگان افزود : با همکاری دستگاههای امنیتی ، علمای شیعه و اهل سنت، نخبگان و دانشگاهیان ،هرمزگان یکی از امن ترین استانهای کشور است .

حجت الاسلام سلیمی گفت : ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی به دنبال امنیت کامل به وجود می آید.

وی افزود : کوچکترین حرکت ضدانقلاب و جریانهای تکفیری زیر ذره بین سربازان گمنام امام زمان (عج) است و هرمزگان به رغم همه تلاشهای جریان تکفیری و داعش یکی از امن ترین استانهای کشور است.

مدیر کل اطلاعات هرمزگان گفت : مبارزه با فساد اقتصادی ، پدیده شوم زمین خواری ، دریاخواری و کوه خواری از دیگر برنامه های این اداره است که به شدت با آنها مقابله می شود.

حجت الاسلام سلیمی افزود : انتخابات اسفند سال گذشته با حضور گسترده مردم و در امنیت کامل در استان برگزار شد.

وی گفت : تلاش برای حفظ انسجام ملی اجتماعی و سیاسی کشور ، تلاش برای حفظ و تقویت وحدت بین شیعه و اهل سنت در استان ، کشف و مقابله با توطئه های کشورهای بیگانه در دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی در ماطق مرزی ، مبارزه با تروریسم و جریان های تکفیری و داعش تامین امنیت ، شناسایی موانع سرمایه گذاری و ایجاد شرایط مناسب از مهمترین اقدامات این اداره کل و خدمات این اداره کل است.

مدیر کل اطلاعات هرمزگان افزود : مبارزه با مفاسد اقتصادی ، مقابله با باندها و گروههای سازمان یافته قاچاق مواد مخدر ، مقابله با زمین خواری و قاچاق از دیگر اقدامات این اداره کل است.

حجت الاسلام سلیمی گفت : در برخورد با محموله قاچاق کالای ترانزیتی ۶۹ کانتینر باطری سیلورکلسیم به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود : جلوگیری از نصب کالای دسته دوم در نیروگاه بخار بندرعباس ، جلوگیری از ورود قطعات دسته دوم توربین به پالایشگاه گاز سرخون و قشم ، شناسایی و پیگیری ضعف در واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزآل ، پیشگیری از پرداخت تسهیلات میلیاردی به برخی از شرکتها و جلوگیری از رانت برخی از اقدامات این اداره کل در حوزه اقتصادی است.

مدیر کل اطلاعات هرمزگان افزود : توجیه ، ارشاد و برخورد با ۳۰ نفر از جاعلین عنوان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و دفتر مقام معظم رهبری از دیگر اقدامات اداره کل اطلاعات استان است.

حجت الاسلام سلیمی افزود : قانون ، شرع و اخلاق سه اصل مهم در مأموریتها و رسالتهای اداره کل اطلاعات است که باید رعایت شود.

وی گفت : تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ولی فقیه زمان برای رسیدن به مقصد بر همه لازم است

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری مکران ، تاریخ انتشار: سه شنبه 4 خرداد 1395، کدخبر: 10173 ، www.makran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین