پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۳
دادستان قزوین گفت: با اقدامات انجام‌شده و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط نگران زمین‌خواری در استان قزوین نیستیم و در صورت هرگونه تخلفی با آن برخورد قانونی می‌کنیم.

شعار سال: دادستان قزوین گفت: با اقدامات انجام‌شده و هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط نگران زمین‌خواری در استان قزوین نیستیم و در صورت هرگونه تخلفی با آن برخورد قانونی می‌کنیم.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در خصوص موارد مطرح‌شده در مورد زمین‌های هفت‌ سنگان قزوین و ادعای مطرح‌ شده زمین‌ خواری توسط برخی دستگاه‌ های دولتی اظهار داشت: در برخورد با زمین‌ خواری در استان جدی هستیم و در این زمینه هیچ نگرانی نیست و در خصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی خط قرمزهایی داریم که همه باید آن را رعایت کنند تا با قانون مواجه نشوند.

وی بیان کرد: در مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی جدی هستیم و برای حفظ بیت‌المال اجازه نمی‌دهیم به اراضی ملی تعرض شود اما آنچه در رسانه‌ها در مورد اراضی هفت‌سنگان قزوین مطرح شد و نام برخی دستگاه‌های حاکمیتی در آن به میان آمد را رد و تکذیب می‌کنیم.

دادستان قزوین اظهار داشت: دستگاه‌های حاکمیتی و حقوقی هیچ دخالتی در اراضی هفت‌سنگان ندارند شاید برخی کارکنان دستگاه‌ها به‌صورت شخصی زمین‌هایی در این محدوده خریده‌اند که ایرادی هم ندارد و شهرداری و راه و شهرسازی معتقدند زمین‌ها با کاربری مسکونی است ولی جهاد کشاورزی اعلام کرده که اراضی کشاورزی است و ما هم برای مشخص شدن واقعیت، موضوع را در دست بررسی داریم.

صادقی تصریح کرد: در این محدوده برخی مجوز ساخت گرفته‌اند اما هنوز هیچ ساخت و سازی صورت نگرفته و موضوع در شورای عالی معماری و شهرسازی در حال بررسی است و تا اعلام نتیجه نهایی کار متوقف‌شده است و پس از پایان بررسی نهایی نتیجه اعلام خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت صدا و سیمای قزوین، تاریخ انتشار: 6 دی 1394، کد مطلب: -:www. majlestv.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین