پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
با حضور مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج، «لقمان حیدری» به‌عنوان سرپرست شهرداری سنندج معرفی شد.

شعار سال: منطقه کردستان،سه‌شنبه شب(24 آذرماه) سرپرست شهرداری سنندج با حضور مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج معرفی شد.

لقمان حیدری که به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی شد، در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات «کامیاب شادمان» طی 27 ماهه گذشته در سمت شهردار سنندج، اظهار کرد: انتخاب شدن اینجانب به‌عنوان سرپرست شهرداری سنندج، براساس تصمیم شورای شهر بوده است.

وی افزود: کامیاب شادمان از نیروهای خدوم شهرداری بوده و در مدت تصدی‌گری خود خدمات زیادی در بدنه شهرداری انجام داده است.

سرپرست شهرداری سنندج با اشاره به این‌که در 2 سال گذشته، شهرداری سنندج با بحران مالی مواجه شده است، گفت: این بحران تنها در سنندج نبوده و بسیاری از شهرهای کشور را هم درگیر کرده است که این امر خود یکی از عواملی عدم پیشرفت پروژه‌های عمرانی سنندج در دو سال گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: نبود بانک اطلاعاتی مجموعه شهرداری، امکان تصمیم‌گیری دقیق و صحیح را از مدیران شهرداری گرفته است.

حیدری خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری سنندج به‌صورت تیمی در کنار هم و در راستای بهبود مدیریت شهری و رفع مشکلات شهر تلاش می‌کنند.

در پایان، حکم مسئولیت سرپرست شهرداری سنندج توسط «سید کمال حسینی»، یکی از اعضای شورای شهر سنندج قرائت و به وی اعطا شد.

براساس گزارش ایسنا، روز سه‌شنبه(24 آذرماه) شورای شهر سنندج در جلسه استیضاح کامیاب شادمان، شهردار پیشین، با 9 رأی مخالف وی را برکنار و لقمان حیدری را به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری سنندج معرفی کردند.

لقمان حیدری دارای مدرک کارشناسی عمران است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون فنی و عمرانی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان، مدیر مرکز مطالعات و پژوهش شهرداری و مدیر شهرداری مناطق 1 و 2 سنندج نام برد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا,تاریخ انتشار ۲۵آذر 1394,کد مطلب: 94092514492

www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین