پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۴۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری هفت برنامه متنوع فرهنگی با هدف نشاط و امید جوانان تا اواخر اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

شعار سال: هیرش رضایی گفت: در راستای نشاط و امید در جوانان جشنواره های متنوعی در استان کردستان برنامه ریزی شده است که از فروردین ماه آغاز تا اواخر اردیبهشت در کردستان اجرا می شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستاناظهار داشت: این جشنواره ها با موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی در حوزه جوانان با هدف ایجاد شور و نشاط در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

وی افزود: نخستین جشنواره تحت عنوان جوان برتر روستائی به میزبانی روستای رنگه ریژان شهرستان سقز با حضور چشمگیر مردم و مسئولین استان و شهرستان در روز ۲۲ فروردین ماه برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: در همین راستا همایش موسیقی فولکلور کوردی روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه با حضور جوانان و سازمان های مردم نهاد در سنندج نیز انجام خواهد شد.

رضایی گفت: جشنواره نشاط و امید جوانان در روزهای ۱۰، ۱۴، ۱۶ و ۲۰ اردیبهشت ماه به ترتیب در شهرستان های بانه، سروآباد، سنندج و کامیاران به صورت منظم و پرشور با همکاری سازمان مردم نهاد تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی به آئین تجلیل از جوانان برتر اشاره کرد و گفت: روز ۱۹ اردیبهشت ماه از جوانان برتر دستگاه های موفق حوزه اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی هنری فجر تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت: با برگزاری این فعالیت ها در جامعه و در بین جوانان یک نوع نشاط و امید را فراهم خواهیم کرد تا وفاق، همبستگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب، رضایت از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد را ایجاد کنیم.

رضایی گفت: با اعلام وزارت ورزش و جوانان، حوزه فرهنگی و امور جوانان در تعدادی از شاخص های تعیین شده رشدی ۴۰۰ درصدی داشته است که در این موضوع روند رو به رشد و چشمگیری دیده می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری نور، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 3961000: www. kurdnoor.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
ضریب نفوذش چقدر است؟ چقدر می تواند برای شهروندان و گروه های هدف جذاب باشد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین