پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با تأکید بر صلاحیت مطلق مقام قضایی برای اظهار نظر در خصوص علت فوت غضنفر رکن‌آبادی گفت: اظهار نظر رسمی درباره علت مرگ وی پس از گزارش پزشکی قانونی امکان‌پذیر خواهد بود.

شعار سال: قاضی محمدشهریاری،سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با رد اظهارنظر مطرح شده درباره علت فوت مرحوم غضنفر رکن‌آبادی در حادثه منی، اعلام نظر رسمی را منوط به ارائه گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور دانست.

وی گفت: پیکرمرحوم رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان که در حادثه منی فوت شد،‌از سوی خانواده‌اش‌ در عربستان شناسایی و پس از انتقال به کشور، برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شد.
شهریاری ادامه داد: پس از انجام آزمایش های لازم و مشخص شدن هویت، پیکر وی برای خاکسپاری به خانواده‌اش تحویل داده شد. از سوی دیگر آزمایش‌های دیگر تخصصی هم از طرف پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ در حال انجام است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: علت فوت مرحوم رکن آبادی منوط به وصول نتایج آزمایش‌های تخصصی از سوی پزشکی قانونی و بررسی‌های قضایی است و هر گونه اظهارنظر در این خصوص پس از وصول نتایج مذکور و صرفا از طریق دستگاه قضایی و پزشکی قانونی امکان‌پذیر است.

قاضی شهریاری گفت:‌اظهار نظر افراد غیر مسئول در خصوص نحوه فوت مرحوم رکن آبادی منوط به اخذ تائید از سوی مقام قضایی است.

روز گذشته خبرگزاری ایرنا به نقل از حسین امیرعبداللهیان اعلام کرد غضنفر رکن آبادی به دلیل گرمای شدید هوا و البته عدم رسیدگی مناسب در آن شرایط و تشنگی، مانند سایر حجاجی که جان خود را از دست دادند جان باخته است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار 28 آذر 1394، کد مطلب: 13940927000830: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین