پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
شخصیت های لبنانیِ مهمان رییس جمهوری سوریه به نقل از وی گفتند که «بشار اسد» همه سوریه را طی دو سال از وجود ترویستهای تکفیری‌ پاک خواهد کرد و اگر سوریه را در این مدت زمانی آزاد نکند، استعفا خواهد داد.

شعارسال: «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در دیدار با شخصیت های لبنانی که به دمشق سفر کردند، گفت: همه سوریه را از وجود تروریست‌های تکفیریا آزاد خواهم کرد؛ گمان نکنید همه آتش بس هایی که انجام شده است، مراحل موقتی است . ارتش سوریه قدرتش راخود به دست آورده است و از حمایت و پشتیبانی حزب الله و سوریه و مبارزانی که برای یاری سوریه آمدند، برخوردار است.

اسد ادامه داد: برنامه اردوغان، قطر و عربستان در پایان شکست خورد و اردن نتوانست هیچ کاری انجام دهد و بسیج مردمی عراق(حشد شعبی) از ارتش سوریه در جبهه ها حمایت می کند و الان و تا دو سال همه سوریه آزاد خواهد شد و همه آن همانگونه که بوده، بازگردانده خواهد شد.

وی افزود: نظام سوریه اندوخته های زیادی از سپرده های ارزی دارد و از آن استفاده نکرده است و از آن زمانش که فرا برسد برای بازسازی همه سوریه استفاده خواهد شد و روسیه، سوریه با سلاح مجهز می کند و هر روز قدرت ارتش سوریه افزایش می یابد و به حضور اوباش ها در گروه های مسلح پایان خواهیم داد و آنها را از روستاها و شهرهای سوریه بیرون خواهیم کرد و پس از بازسازی سوریه، در را برای بازگشت آوارگان سوری بازخواهیم کرد.

اسد گفت: همه گروه های تکفیری و تروریستی در براندازی نظام شکست خوردند و پیروز شدیم و به زودی وارد دیرالزور و رقه خواهیم شد و به داعش پایان می دهیم و سپس به ادلب می رویم و به حضور جبهه النصره پایان می دهیم و اما برای ریف دمشق از الغوطه تا حرستا تا دوما تا منطقه جوبر برنامه سری وجود دارد و به حضور آنها به طور کامل پایان خواهیم داد.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: اگر سوریه را طی دو سال آزاد نکنم، استعفا خواهم داد، اما 100 درصد مطمئن هستیم که سوریه را از وجود تروریسم و تروریستها آزاد خواهیم کرد و به مذاکرات و سایر مسایل نگاه نکنید، بنابراین برنامه واقعی آزادسازی سوریه از تروریستها و تکفیری ها و بازگرداندن نقش منطقه ای سوریه همانگونه که پیش از این بوده؛ است و با «اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه آشتی نمی کنم، زیرا عامل کشتار ملت سوریه است، اما عربستان پشیمان خواهد شد.

اسد افزود: با شرکت روسیه «گاز پروم» برای استخراج گاز از ساحل سوریه امضا کردیم و سومین دولت جهان برای صادرات گاز خواهیم بود و همه سوریه را بازسازی خواهیم کرد و شکوفایی و کار برای همه سوریها محقق می شود.

رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد: سوریه قلب عربیسم است و بدون سوریه عربیسم وجود ندارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار: 18اردیبهشت1396، کدخبر: 627315: WWW.shabestan.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
آزاد می کنی و مطمئنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین