پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۳۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
ده ها هزار آواره سوری در اردوگاه چادری «الرکبان» به دلیل استقرار غیرقانونی پایگاه نظامی آمریکا در منطقه «التنف» سوریه ، واقع در مجاورت آن از امکان دریافت کمک های انسانی محروم هستند.

شعار سالمرکز روسی آشتی طرف های متخاصم در سوریه ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد آمریکایی ها نزدیک شدن سوری ها به پایگاه خود تا فاصله نزدیک تر از 55 کیلومتر را ممنوع کرده و تهدید می کنند هرکسی را که این ممنوعیت را نقض کند، نابود می کنند و در این رابطه آوارگان سوری در وضع بسیار دشواری قرار دارند.

به گزارش المیادین، کمیته امور دفاعی در مجلس فدراتیو روسیه نیز اعلام کرد که مسکو در صدد است که اوضاع انسانی در التنف سوریه را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کند.

این کمیته تأکید کرد که ده ها هزار آواره سوری از کمک های انسانی به دلیل پایگاه نظامی آمریکا در منطقه التنف سوریه محروم می شوند.

وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد که آوارگان سوری که منطقه التنف در جنوب سوریه را ترک کردند تأکید کردند که اوضاع انسانی در اردوگاه« الرکبان» بسیار فجیع است.

وزارت دفاع روسیه اقدامات آمریکا در منطقه التنف را نقض آشکار قوانین انسانی است و در حد جنایت های جنگی دانست.

وزارت دفاع روسیه همچنین تأکید کرد که به دلیل پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا در التنف ده ها هزار آواره سوری از کمک های انسانی محروم شده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار 12 آبان 96، کد مطلب: 780359، www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین