پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
دبیر دهمین کنفرانس بین المللی اقتصادی،مدیریت و حسابداری اعلام کرد : 300 مقاله از پژوهشگران و محققان داخلی و خارجی به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شده بود که 120مقاله پذیرفته شد.

شعار سال: علیرضا امیر تیموری افزود :350محقق و پژوهشگر در دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری شرکت کرده اند که 60 مقاله را به صورت سخنرانی و 10مقاله را به صورت پوستر ارائه می دهند.
وی افزود : محققانی از لهستان ، هلند ، آلمان ، ایتالیا ، ترکیه، آمریکا، هند ، مصر، امارات متحده عربی ، فرانسه ، بلژیک، مالزی، رومانی و جمهوری آذربایجان در این کنفرانس حضور دارند.
علیرضا علیپور دبیر هیات داوران دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری هم با اشاره به بالا بودن سطح مقالات ارائه شده گفت : این کنفرانس یک کنفرانس تخصصی است و مقالاتی هم که ارایه شده کیفیت بالایی دارد.
پرفسور دتون برگ از هلند که یکی از سخنرانان این کنفرانس بود هم گفت : تحصیل دانشجویان به خصوص بانوان ایرانی در رشته های تخصصی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری برایم بسیار جالب است و خوشحالم که دانشگاه های ایران تا این اندازه سطح علمی بالایی دارند.
پرفسور آندریا موریتی هم که سخنران دیگر دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری از ایتالیا بود گفـت : این کنفرانس ها فرصتی برای تبادل اطلاعات بین دانشگاهای جهان است.
همچنین امروز با شکیرالله رییس دانشگاه استند فورد امریکا از طریق فضای مجازی ارتباط تصویری برقرار شد که وی درباره نقش مولفه های جدید در اقتصاد جهانی سخنرانی کرد.
در پایان دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد ، مدیریت و حسابداری به نویسندگان 10 مقاله برتر که به زبان انگلیسی نوشته شده است گواهینامه بین المللی و جوایز نفیسی اهدا شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیلان24، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 96، کد مطلب: 11020: www.gilan24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین