پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
استاندار بوشهر گفت: آموزش فنی‌وحرفه‌ای متناسب با نیازهای صنایع انرژی اتمی به‌زودی در بوشهر آغاز می‌شود.

شعارسال: مصطفی سالاری در نشست با مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای فرصت‌های بسیار خوبی در بخش‌های اقتصادی و صنعتی است که می‌تواند زمینه اشتغال را فراهم سازد.

وی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی را به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغال در استان بوشهر معرفی کرد و افزود: نیروگاه اتمی، بنادر و گمرکات، کشاورزی، صنعت و . . . از دیگر ظرفیت‌های اشتغال و توسعه در استان بوشهر هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه باید نیروی متخصص و توانمند برای فعالیت در این بخش‌ها تربیت شود، اضافه کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای می‌تواند نقش مهمی در تربیت نیروی انسانی برای صنایع استان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای مشکل بیکاری ندارند، بیان کرد: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه دارای توانمندی و مهارت بالایی هستند و به راحتی جذب بازار کار می‌شوند.

سالاری با تاکید بر اینکه رشته‌های دانشکده فنی و حرفه‌ای استان بوشهر باید بر اساس بازار کار تدوین و ایجاد شود، ادامه داد: رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تلاش‌های بسیار زیادی را برای توسعه دانشگاه و ایجاد رشته‌های جدید و متناسب با صنعت داشته است.

وی با اشاره به اجرایی شدن تفاهم‌نامه تامین نیروی ماهر صنایع نفت و گاز در استان بوشهر، گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته به‌زودی نیروی متخصص در حوزه انرژی اتمی نیز در استان بوشهر تربیت می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28آذر1394، کد خبر: 3004257: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین