پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۳۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هم زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح جمعه در سراسر کشور آغاز شد. در ادامه نتایج شمارش آرای شورای شهر محلات، دلیجان، خمین ، نراق ، قورچی باشی ارائه می گردد.
شعارسال:
اعضای شورای شهر محلات، دلیجان، خمین، نراق ، قورچی باشی 

محلات: غلامعلی یارمحمدی با ۸۰۲۹ رای، وجیهه هاشمی با ۴۰۲۶ رای، قاسم براتی با ۳۶۷۳ رای، اسماعیل مرادی با ۳۴۶۰ رای و علی بخشی با ۲۹۹۶ رای اعضای اصلی شورای شهر محلات انتخاب شدند.

دلیجان: اعضای اصلی شامل سیدرضا جلالی با ۵۲۰۱ رای، رحمان دلاوری با ۴۶۹۴ رای، مهدی بیگی با ۳۸۳۹رای، سعیدصادقی با ۳۸۳۲رای و محمد رضا خلیلی با ۳۵۷۴ رای هستند.

خمین: محمد بیات با هشت هزار و ۹۸۸ رای، علی بیات با هفت هزار و ۲۷۳ رای، خورشید هاشمی نیا با شش هزار و ۳۲۴ رای، ابوالفضل نجاری با شش هزار و ۲۰۷ رای، علی‌اکبر پروانه رو با شش هزار و ۱۶۷ رای، محمدتقی عظیمی با پنج هزار و ۵۷۴ رای، محمدعلی فرقدانی با پنج هزار و ۵۶۵ رای به‌ عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر خمین انتخاب شدند.


نراق :

1-مهدی آعلی786 رای
2-مهدی موسوی659 رای
3-امین فروغی 655 رای
4-علی محمدمیرشکاری 564 رای
5-سیدمسعودموسوی 543 رای

قورچی باشی:

1- ابوالحسن مظاهری504رای

2- هاشم دالایی449 رای
3- ابوالفضل بیات 363 رای
4- مهدی شیخی 330 رای
5- علی میرزایی 247 رای

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1396، کدخبر: 726353، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین