پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: نوسان اعتبارات پژوهشی انگیزه محققان را کاهش ندهد.

شعارسال : ناصر کرمی پیش از ظهر شنبه در همایش تجلیل از پژوهشگران و فناوران فرهنگی و دانش آموزان برتر استان بوشهر اظهار داشت: توجه به امر پژوهش یک اصل بسیار مهم است که ما این موضوع را در آموزش و پرورش بوشهر با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی به نقش مهم پژوهش در شناخت آسیب‌ها و مشکلات جامعه اشاره کرد و افزود: پژوهش‌های عملی و کاربردی در عرصه تعلیم و تربیت می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش مشکلات و رفع آسیب‌ها داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبارات مناسب به بخش پژوهش، اضافه کرد: بودجه و اعتبارات پژوهشی نباید به بهانه و یا به دلیل کاهش اعتبارات، کاهش یابد.

وی ادامه داد: با وجود اهمیت بالایی که موضوع پژوهش دارد و اثرگذاری بالای آن، با کاهش بودجه مملکت شاهد کاهش اعتبارات در بخش پژوهش هستیم که این موضوع شایسته نیست.

کرمی با تاکید بر اینکه نوسان اعتبارات پژوهشی نباید باعث شود تا انگیزه محققان را کاهش یابد، بیان کرد: معلمان و فرهنگیان بدون دغدغه برای ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت گام بردارند.

در این آئین، پژوهشگران برتر استانی و کشوری در بخش معلمان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش استان بوشهر تجلیل شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شنبه 28 آذر 1394 ، کد مطلب : 3003990 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین