پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
رئیس تبلیغات اسلامی میامی از اعزام ۴۰مبلغ ویژه ماه رمضان به اقصی نقاط شهرستان خبر داد و گفت: ۳۲ مبلغ بومی و هشت مبلغ اعزامی از قم طی این ماه مبارک در شهرستان تبلیغ می کنند.

شعار سال: حجت الاسلام مجید بخشی ضمن تشریح عملکرد تبلیغات اسلامی میامی در ماه رمضان با اشاره به اعزام ۴۰مبلغ ویژه این ماه مبارکبیان کرد: در سال گذشته نیز ۴۰مبلغ به ۴۰ مسجد شهری و روستایی میامی اعزام شدند که علاوه بر روحانیان مستقر، وظیفه برگزاری نماز جماعت، ادعیه متبرکه، منابر، تبلیغ دینی و برنامه های فرهنگی در ماه رمضان را برعهده داشتند لذا در سال جاری این میزان بدون تغییر است.

وی افزود: بیش از ۴۰ مسجد که ۹۰ درصد آنها روستایی هستند، میزبان برنامه های معنوی و تبلیغی در ماه رمضان هستند که به خصوص در شب های احیا و قدر برنامه های دینی اثرگذاری در این شهرستان با حضور مبلغان اعزامی برنامه ریزی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی میامیگفت: این مبلغان علاوه بر تبیین برکات ماه رمضان و سبک زندگی دینی به تشریح اولویت های اقتصاد مقاومتی و یکپارچگی مردم و دولت در مقابل جبهه دشمنان اسلام نیز می پردازند.

بخشی با بیان اینکه امروزه جوانان جامعه به واسطه تکنولوژی آگاهی بیشتری دارند، ابراز داشت: روحانیان برای جذب و تاثیرگذاری بیشتر بر جوانان باید علم خود را به روز سازند و این امر با مطالعه بدست می آید.

وی با بیان اینکه پرسش و پاسخ مذهبی یکی از برنامه های ویژه اعزام های ماه رمضان در میامی است، تاکید کرد: در انتخاب و اعزام مبلغان سعی شده به گونه ای عمل شود که بهترین روحانیان و با اطلاع ترین آنها در طرح رمضان حضور یابند.

رئیس تبلیغات اسلامی میامیگفت: برپایی سه وعده نماز جماعت، برپایی جلسات جزءخوانی قرآن کریم، تصحیح قرائت نماز، گفتمان دینی، کلاس احکام، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، فضیلت رمضان و... از جمله فعالیت های روحانیان اعزامی دربیش از ۴۰ مسجد شهرستان خواهد بود.

بخشی افزود: مبلغان دینی نقش بسزایی در فرهنگ ‌سازی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه دارند و در روایات اسلامی نیز به طور مکرر بر حضور فعال عالمان دینی در اجتماع تاکید شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:9خرداد 1396، کدخبر: 3992109 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
میامی مگه قحطی پیش نماز مسجد داشت که 40 مبلغ اعزام شدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین