پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه جذابیت برنامه های فرهنگی در جذب جوان موثر است، گفت: جوانان معنویت گریز نیستند و از برنامه های جذاب فرهنگی استقبال می کنند.

شعار سال: حجتالاسلام نورالله ولینژاد اظهار کرد: ترویج ارزشهای دینی، فضیلت و مقدسات اسلامی سبب کاهش آسیبهای اجتماعی میشود.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید با قرآن و نماز مانوس شوند از استقبال قشر جوان در مراسم ترتیلخوانی قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: جوانی که به نماز، روزه و قرآن پایبندی داشته باشد از گناه مصون است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان جامعه را در برابر آسیبهای اجتماعی واکسینه میکند، افزود: وقتی بستر ارزشهای دینی در جامعه بیشتر و پررنگتر میشود دیگر جایی برای انجام گناه باقی نمیماند و عرصه برای بروز آسیبهای اجتماعی تنگ میشود.

ولینژاد برگزاری برنامه ترتیلخوانی قرآن را جزو نیازهای اساسی جامعه برشمرد و گفت: استقبال جوانان از این برنامه نشان میدهد که به نیاز جوان پاسخ داده شده است.

وی از مسئولان متولی و تصمیمگیران خواست تا آسیبهای اجتماعی را منحصر در آسیب ندانند و تاکید کرد: باید برنامهریزی به گونهای باشد که به جای درمان سرمایهگذاری را به سمت پیشگیری و برنامههای جذاب فرهنگی سوق دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه پیشگیری قطعا هزینههای کمتری نسبت به درمان دارد، ابراز کرد: در مراسم اعتکاف بیش از 75 درصد معتکفان را جوانان تشکیل میدهند در ایام محرم بیش از 80 درصد هیئتهای مذهبی جوان هستند همه اینها دارای پیام است که در این زمینه برنامهریزی خوبی انجام شده است.

ولینژاد استقبال جوانان از برنامههای قرآنی را بیش از 80 درصد عنوان کرد و گفت: اگر برنامههای فرهنگی مطابق میل جوان با نظر و سلیقه آنها انجام شود و از جوانان در برگزاری برنامه فرهنگی استفاده شود حضور و استقبال آنها مضاعف خواهد شد.

وی بیان کرد: با تاکید بر اینکه جوانان از معنویت و برنامههای خوب فرهنگی گریزان نیستند، افزود: اگر استقبال جوان از برنامه و یا فعالیت فرهنگی پررنگ نباشد نشان میدهد در برنامهریزی خود درست عمل نکردیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان گلستان، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000141:www.golestan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین