پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
در جدیدترین نقشه مناطق سیل زده استان گلستان با کیفی ت بزرگنمایی بالا، آبگرفتگی آق‎قلا کمتر و در سیمین شهر و گمیش تپه، بیشتر شده که مشخص است.

شعارسال: در جدیدترین نقشه مناطق سیل زده استان گلستان با کیفیت بزرگنمایی بالا، آبگرفتگی آققلا کمتر و در سیمین شهر و گمیش تپه، بیشتر شده که مشخص است.

سازمان نقشه برداری کشور دومین نقشه مناطق سیل زده استان گلستان را منتشرکرد.

نقشه جدید با استفاده از جدیدترین تصویر ماهواره ای از منطقه (۹فروردین ساعت ۱۹) و با استفاده از اطلاعات­ مکانی و جمعیتی موجود در سازمان نقشه برداری کشور تهیه شده است.

در این نقشه مناطق آبگرفته به رنگ آبی دیده می شود. با مقایسه نقشه جدید و قبلی (که ۳ فروردین تهیه شده بود) مشهود است که آبگرفتگی در آق‌قلا و اطرافش کمتر شده است ولی مناطقی در اطراف شهرهای سیمین­ شهر و گمیش­ تپه بیشتر از قبل دچار آبگرفتگی شده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبر فوری ، تاریخ انتشار: 10 فروردین 1398 ، کدخبر:927566 ،www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین