پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱
پیرو سفر استانی رئیس جمهور به استان گلستان در صبج جمعه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰، هر یک از دستگاه‌های دولتی مکلف به پیگیری برنامه‌ها و مصوبات تخصصی شدند که خلاصه وضعیت آن‌ها در گزارش زیر ارایه شده است.

شعار سال:رئیس جمهور روز جمعه 13 اسفندماه در شانزدهمین سفر استانی خود مهمان مردم استان گلستان است.
 
علی محمد زنگانه استاندار گلستان گفته با توجه به شرایط کرونایی و درگیر بودن با موج ششم کرونا عمده برنامه‌های این سفر ناظر به بازدید از پروژه‌ها و مشکلات استان است.
 
با این‌ حال برخی دیدارها نیز به صورت محدود پیش‌بینی شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رئیس دولت سیزدهم به این استان است.
 
در این سفر همچنین جمعی از معاونان رئیس جمهور و وزرا نیز حضور خواهند داشت. براساس برنامه‌ریزی انجام شده سیداحسان  خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهرستان علی آبادکتول حضور خواهد یافت.
 
عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به شهرستان‌های رامیان و آزادشهر و همچنین حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به شهرستان‌های مینودشت گالیکش سفر می‌کند.
 
همچنین ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های کردکوی و بندرگز، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان گنبدکاووس و محرابیان وزیر نیرو در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا حضور خواهند یافت.
 
علاوه براین حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز به شهرستان‌های مراوه‌تپه و کلاله و مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز به شهرستان‌های ترکمن و گمیشان می‌رود.
 
همچنین رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، مرتضوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، احمد وحیدی وزیر کشور و میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسات و بازدیدها رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.
 

تعداد بازدید : 6


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:12 اسفند 1400، کدخبر:2676004 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین