پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور با بیان اینکه منطقه آزاد اینچه‌برون به شکوفایی اقتصاد و توسعه گلستان کمک فراوانی می‌کند، گفت: طراحی طرح جامع منطقه آزاد اینچه‌برون استان گلستان از امروز آغاز شده است.
شعار سال: سعید محمد در حاشیه بازدید از گمرک اینچه‌برون در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت راه اندازی منطقه آزاد اینچه برون، اظهارداشت: منطقه آزاد اینچه‌برون به شکوفایی اقتصاد و توسعه گلستان کمک فراوانی می‌کند.

وی به ظرفیت بالای دیپلماسی اقتصادی گلستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه از کریدور شمال جنوب در حال حذف بودیم اینچه برون می‌تواند به محل صادرات محصولات کشاورزی تبدیل شود.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور ابراز امیدواری کرد: این منطقه معیشت مردم استان گلستان را ارتقاء دهد.

نیازمندی‌های مردم، ظرفیت‌ها و بازار‌های منطقه شناسایی و بر اساس آن جانمایی صنایع در منطقه انجام شود و اینکه استقرار چه صنایعی می‌تواند بازدهی مناسب تری داشته باشد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد همچنین از انتخاب منطقه آزاد انزلی به عنوان معین گلستان خبر داد و گفت: گلستان تا زمان شکل گیری و توسعه از طریق منابع مالی انزلی حمایت می‌شود.

محمد تاکید کرد: راه‌آهن استان گلستان باید به شاهرود استان سمنان متصل شود تا مزیت اقتصادی داشته باشد و این کریدور ترانزیتی رونق بگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین