پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
نیروهای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تجهیزات سنگین و نیمه سنگین از زمین و هوا و قایق‌ مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند. هم اکنون شهرستان های مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، بندر ترکمن استان گلستان متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند و مردم در شهرهای گنبد،آق‌قلا و شهر گمیشان همچنان مورد تهدید سیل و آبگرفتگی قرار دارند.
شعارسال:نیروهای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تجهیزات سنگین و نیمه سنگین از زمین و هوا و قایق‌ مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند. هم اکنون شهرستان های مراوه‌تپه، کلاله، مینودشت، بندر ترکمن استان گلستان متاثر از سیل و آبگرفتگی هستند و مردم در شهرهای گنبد،آق‌قلا و شهر گمیشان همچنان مورد تهدید سیل و آبگرفتگی قرار دارند.
طبق آخرین ارزیابی های انجام شده، تعداد روستاهای آسیب دیده ۵۶ روستا گزارش شده که از این تعداد ۱۷روستا تخلیه شده و ۱۰ هزار و ۶۳ خانوار از سیل و آبگرفتگی آسیب دیده اند. تاکنون ۶ هزار و ۲۵۷ نفر اسکان اضطراری یافته اند و ۱۱۰۰ بسته اقلام زیستی و ۸ هزار بسته اقلام غذایی میان آسیب دیدگان و متاثرین از سیل و آبگرفتگی در گلستان توزیع شد.

هلال احمر اعلام کرده نیروهای امدادی، تجهیزات لازم و اقلام ضروری به حد کفایت در منطقه وجود دارد و برای امدادسانی نیازی به کمک های مردمی و حضور افراد عادی در منطقه نیست.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همشهری ، تاریخ انتشار3فروردین 98 ، کدخبر: 435364، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین