پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها در دو سال آینده ۹۰ درصد روستاهای استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند گفت: اکنون ۵۴ درصد روستاهای استان دارای گاز هستند.

شعار سال: سیروس شهبازی با اشاره به اینکه اکنون 99 درصد جمعیت شهری و 54 درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند عنوان کرد: اکنون 25 شهر و 770 روستای استان دارای گاز طبیعی هستند و گازرسانی به 510 روستای دیگر نیز در حال انجام است و با اتمام آن در یک سال آینده ضریب نفوذ روستاها به 73 درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی ها در 2 سال آینده تمام روستاهای بیش از 20 خانوار جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند گفت: با بهره‌‌مندی این روستاها از گاز در دو سال آینده ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان به 90 درصد می‌رسد.

شهبازی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاها نیز در مرحله پیمان‌سپاری قرار دارند افزود: گازرسانی به شهرهای کوچک استان در حال انجام است و به طور نمونه گازرسانی به حمیل با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات گازرسانی نوسود و نودشه آغاز شده و ازگله در مرحله دریافت مجوز و ریجاب نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه اکنون 13 شهرک صنعتی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و در صورت تقاضا از طرف سایر صنایع محدودیتی برای گازرسانی وجود ندارد گفت: از ابتدای امسال میانگین مصرف روزانه گاز طبیعی در استان 11 میلیون مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه افزایش مصرف گاز در امسال مربوط به بخش صنعتی و نیروگاه ها است افزود: با توجه به بهره‌برداری خط لوله 20 اینچ در سال گذشته در استان کرمانشاه گاز ورودی به استان تقویت شد و امسال نیز ظرفیت بیشتری برای نیروگاهها وجود دارد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری خط لوله جدید در زمستان سال گذشته مشکل قطعی گاز در استان ایجاد نشد عنوان کرد: با بهره‌برداری از این خط لوله میزان آلاینده صنایع که در گذشته از سوخت مایع استفاده می‌کردند کاهش می‌یابد و از نظر اقتصادی نیز قیمت گاز مناسبتر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون 520 هزار مشترک گاز در استان وجود دارد گفت: در سال گذشته 28 هزار و 500 مشترک به مشترکان گاز استان افزوده شد و از ابتدای امسال تاکنون نیز 4000 مشترک ثبت‌نام کردند که بیشتر از روستاها هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۰۹ خرداد 1396، کد مطلب:1424320 : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
امیدوارم واقعا دوسال دیگه بشه نره برای 10 سال دیگه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین