پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات انتخابی جهانی والیبال آسیا از مردادماه به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

شعار سال: ایوب بهتاج روز دوشنبه افزود: فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران موافقت خود را با برگزاری مسابقات انتخابی جهانی والیبال آسیا در شهر اردبیل اعلام کرده است.

وی افزود: مسابقات انتخابی جهانی والیبال آسیا با شرکت پنج تیم برتر قاره آسیا شامل ایران، چین، کره جنوبی، قطر و قهرمان آسیای مرکزی (مالدیو، بنگلادش و قرقیزستان) از 19 مردادماه امسال در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این میزبانی به دنبال برگزاری شایسته دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا که از 11 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار شد به این استان داده شده است.

بهتاج با اشاره به اینکه استان اردبیل تجربه برگزاری مسابقات در سطح جهانی و بین المللی را دارد، بیان کرد: اردبیل بعد از تهران تنها استانی است که دارای 2 سالن استاندارد و مورد تائید کنفدراسیون آسیا است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: ما به دنبال میزبانی اردبیل برای مسابقات توپی داخل سالن از جمله هندبال، بسکتبال و فوتسال هم هستیم.

اردیبهشت ماه گذشته مسابقات امیدهای آسیا با حضور 11 تیم و با استقبال پرشور تماشاگران اردبیلی برگزار شد که در پایان تیم والیبال زیر 23 سال ایران و ژاپن با کسب مقام های اول و دوم به مسابقات جام جهانی مصر صعود کردند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396، کد مطلب: 82569738:www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین