پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۲۵۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
افزایش مداخلات مشاوره ای در استان مرکزی طلاق زوجینی که قصد جدایی داشته اند را تا 70 درصد کاهش داده است.

شعار سال:فراهانی دبیرکارگروه بانوان و خانواده شهرستان اراک در جلسه این کارگروه گفت: تحقیقات انجام شده در استان مرکزی در چند سال اخیر نشان می دهد افزایش مداخلات مشاوره ای در استان مرکزی طلاق زوجینی که قصد جدایی داشته اند را تا 70 درصد کاهش داده است.

فراهانی با بیان اینکه باید در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از وقوع طلاق از مداخلات مشاوره ای در این خصوص استفاده کنیم افزود: در راستای طرح سیاست 16 گانه خانواده ابلاغی توسط مقام معظم رهبری باید تحکیم خانواده و محور قرار دادن این نهاد اجتماعی در همه لایه های اجتماع مد نظر افراد قرار گیرد.

فراهانی با اشاره به اینکه مداخلات مشاوره ای بهترین راهکار برای ازدواج های جوانان است اضافه کرد : تسهیل فرایند ازدواج، تامین منازل کوچک و ارزان برای جوانان متاهل و مواردی از این قبیل اقداماتی است که در افزایش تمایل جوانان به ازدواج تاثیرگذار است و دستگاه های ذی ربط و مسئول در این زمینه باید با همکاری و تعامل گام بردارند.

دبیرکارگروه بانوان و خانواده شهرستان اراک ادامه داد : ارائه تسهیلات ازدواج ، ارائه تسهیلات اشتغال و استفاده از کلاس های مشاوره ای پیش از ازدواج می تواند راهکار مناسبی برای ازدواج های موفق در جوانان باشدکه این امر نیاز به تلاش مسئولان را دارد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 29 خرداد 1396، کد مطب: ۶۱۳۴۶۸۲ :www. yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین