پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: طی سه ماه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر ۱۰ درصد افزایش یافت.

شعار سال:  محمدمهدی بنچاری اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه صادرات و واردات کالا دارد و با توسعه زیرساخت‌ها و بهبود مراودات شاهد افزایش تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مختلف استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های مهم توسعه زیرساخت‌های بندر بوشهر در دست اجرا است، اضافه کرد: طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین در دست اجرا است و تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری کانیتنری در بندر بوشهر با بهره‌برداری از ترمینال کانتینری جزیره نگین به‌صورت چشمگیری بهبود می‌یابد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با برخورداری از سردخانه‌های مجهز پنج‌هزار تنی دارای ظرفیت بسیار خوبی برای تخلیه و بارگیری کالاهای یخچالی است و شاهد افزایش این میزان هستیم.

بنچاری با بیان اینکه زمینه نگهداری ۵۰۰ کانتینر یخچالی در استان بوشهر فراهم است، تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز و افزایش متقاضیان شرایط لازم برای انبارش و نگهداری کالاهای یخچالی در بندر بوشهر افزایش یافته است.

وی از افزایش ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و اضافه کرد: طی این مدت تخلیه و بارگیری کانتینری در بندر بوشهر نیز به ۶۵۲ هزار تن و ۴۸ هزار تی‌ای‌یو رسیده که ۹۱ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به افزایش سه درصدی عملکرد تخلیه و بارگیری سه ماه نخست بندر عسلویه خاطرنشان کرد: طی این مدت در خارگ نیز شاهد افزایش ۱۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا بوده‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 19 تیر 1396، کد مطلب: 4026403: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین