پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان گفت: نقشه توسعه فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر در حال تدوین است و قطعات پازلی آن یکی پس از دیگری درحال جانمایی شدن است.

شعار سال: یونس قیصی‌زاده شامگاه شنبه در نشست هماهنگی طرح امید اجتماعی در دشتستان اظهار داشت: توسعه شاخص‌های اجتماعی یکی از لازمه‌های توسعه استان است که مدیریت عالی استان به آن توجه ویژه‌ دارد.

وی افزود: طرح امید اجتماعی بازخورد مطالبات جوانان، بانوان و اقشار مختلف جامعه در نشست‌های هم‌اندیشی و توسعه‌ای است که طی سال‌ گذشته در تمامی بخش‌های استان برگزار شد.

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان خاطرنشان کرد: در این سلسله نشست‌ها 14 نیاز اجتماعی استان شناسایی شد که از این میان 6 مورد که دارای اولویت و اهمیت بالایی بودند به‌ عنوان رویکردهای مرحله اول اجرای این طرح مورد توجه قرار گرفتند.

قیصی‌زاده بیان داشت: توانمندسازی جوانان برای حضور در عرصه‌های اجتماعی از رویکردهایی است که در طرح امید اجتماعی به آن توجه شده است.

وی اضافه کرد: تاسیس اندیشکده توسعه استان نیز از اقدامات ارزشمندی است که در ماه‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم و این نهاد نقشی مهم در مطالعات پیرامون راهکارهای توسعه استان ایفا می‌کند.

این مسئول اذعان داشت: هم‌اکنون یک نقشه راه فرهنگی برای استان بوشهر ترسیم شده است که بر اساس آن شاهد رشد، توسعه و تسهیل فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان خواهیم بود.

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان عنوان کرد: اعتمادسازی، جلب مشارکت و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در میان جوانان استان از رویکردهایی است که در طرح امید اجتماعی به آن تمرکز داریم.

قیصی‌زاده تاکید کرد: رویکرد سازمان‌های مردم نهاد فعالیت‌های اجتماعی و عام‌المنفعه است و به هیچ وجه نباید به آنها دید سیاسی داشته باشیم و افرادی که علاقه‌مند به فعالیت‌های سیاسی هستند، می‌توانند در احزاب فعالیت کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار 6 دی 1394، کد مطلب: 13941006000024: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین