پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
امام جمعه کرمانشاه شورای نگهبان را حافظ اسلام و ارزش‌ها در کشور دانست و گفت: شورای نگهبان جزو ضروریات عقلی هر حکومتی است.

شعار سال: آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما پیش از ظهر دوشنبه در نشست با سرپرست دفتر نظارت و بازرسی و دیگر اعضای شورای نگهبان استان که به‌مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان برگزار شد‌، اظهار داشت: این نهاد با هدف پاسداری و نگهبانی از اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تشکیل و به فعالیت خود ادامه داده است که موجب شده این نهاد مهم و اثرگذار باشد.

امام جمعه کرمانشاه شورای نگهبان را حافظ اسلام و ارزش‌ها در کشور دانست و افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در جهان نمونه است، چرا که توسط انسان‌های بزرگی در حد مرجع تقلید هم‌مانند مرتضی حائری‌یزدی‌، آیت‌الله بهشتی و دیگر روشنفکران بزرگ کشور نوشته شده است‌.

وی گفت: شورای نگهبان جزو ضروریات عقلی هر حکومتی است و تمامی کشورهای دنیا نیز نظیر چنین نهادی را دارند و تفاوت آن در این است که شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران، اساس را اسلام قرار داده است.

علما تصریح کرد: امروز فعالیت شورای نگهبان ستودنی است، چرا که آن‌ها از کشور و ارزش‌های اسلامی حراست و نگهبانی می‌کنند که خون پاک هزاران شهید برای آن ریخته شده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 تیر 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۲۶۰۰۱۱۱۹:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین