پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
نماينده مردم رزن در مجلس شوراي اسلامي گفت: سد شنجور رزن مراحل پاياني خود را طي كرده و آماده بهره‌برداری است كه فردا افتتاح خواهد شد.

شعار سالحسن لطفی دوشنبه با اشاره به سفر مشاور وزیر نیرو به شهرستان رزن در روز سه‌شنبه هفته جاری، اظهار کرد: درخواستی از وزیر نیرو در رابطه با مشکلاتی که در شهرستان مانند آب شرب روستایی و چاه‌های غیر مجاز داشتیم تا ایشان به شهرستان رزن تشریف بیاورند.

وی با بیان اینکه این مسوول چند روز پیش اعلام کرد که در روز سه‌شنبه به شهرستان رزن سفری خواهد داشت، افزود: برنامه‌ای که در این سفر وجود دارد افتتاح سد شنجور هست که مراحل پایانی خود را طی کرده و آماده بهره‌برداری است.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در سفر مشاور وزیر نیرو به شهرستان مشکلات موجود رزن در حوزه‌های فاضلاب شهری و روستایی و آب شرب نیز بررسی خواهد شد.

سد شنجور رزن دارای حجم مخزن 5.2 میلیون متر مکعب و حجم قابل تنظیم 5.5 میلیون مترمکعب برای تأمین آب شرب، آب صنعتی و آب کشاورزی احداث شده است، عملیات اجرایی این سد از سال 78 آغاز شده واین سد از نوع هسته رسی بوده و ارتفاع آن از کف زمین 29 متر و طول تاج 664 متر است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 تیر 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۲۶۰۰۰۴۸۲:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین