پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
ريیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: کنار گذر آران و بیدگل به کاشان پیشرفت خوبی داشته و ۴۰ درصد باقیمانده از این طرح اعتباری حدود ۱۰۰ میلیارد ريال نیاز دارد.

شعار سال: مجتبی آراسته به موضوع کنار گذر آران و بیدگل به کاشان اشاره و اظهارکرد: کنارگذر آران و بیدگل به طول ۴۴ کیلومتر و از دارالسلام شروع و تا شهرمشکات ادامه دارد و می‌تواند بار ترافیکی کاشان را کم کند.

وی به مشکلات طرح اشاره کرد و گفت: مشکلات منابع طبیعی، گرفتن مجوز تاغزارها وآزادسازی اراضی کشاورزی مسیر کنارگذر همه دست به دست هم داده وافتتاح این پروژه را به تاخیر انداخته است.

ريیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل تصريح كرد: به زودی باقیمانده عملیات در مسیر پل شهید منصوری تا جاده مشکات با سه کیلومتر آزاد سازی شروع می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان اصفهان) ، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کد مطلب: 965-9695-5:www.isfahan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین