پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۷
محمد فاضلی مدیر مسئول هفته نامه محلی 'یزد امروز' روز پنجشنبه در نشست مشترک بین مدیر مسوولان مطبوعات و چاپخانه داران استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد دارفانی را وداع گفت.

شعارسال: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد روز پنجشنبه با تسلیت این ضایعه به خانواده مرحوم فاضلی و جامعه مطبوعات و رسانه های استان افزود: نشست یاد شده در حال برگزاری بود که پس از اتمام صحبت های مرحوم فاضلی ، حال وی بد شد و انجام کمک های اولیه نیر بی فایده بود.

وی اضافه کرد: همچنین در اورژانس فرخی کمکهای اولیه صورت گرفت ولی متاسفانه مرحوم فاضلی به دلیل ایست قلبی فوت کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد یادآور شد: این مرحوم از فرهنگیان و فرهیختگان و پیشکسوت با سابقه استان در حوزه رسانه و مطبوعات استان بود.

هفته نامه یزد امروز، از سال 1381 با صاحب امتیازی بنیاد ریحانه الرسول یزد و مدیر مسئولی مرحوم محمد فاضلی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، هنری و مذهبی منتشر شده است.

وی از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش بود و چند سال نیز ریاست اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را برعهده داشته است.

مرحوم فاضلی با 68سال سن همچنین سه دوره در هیات مدیره خانه مطبوعات استان یزد حضور داشته که دو دوره رئیس خانه مطبوعات و یک دوره هم عضو هیات مدیره بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 10دی1394، کدخبر: 81901388: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین