پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
سنندج - استاندار کردستان بر استفاده از ظرفیت رسانه های کشور و استان در معرفی نقش کردستانی ها در دفاع از انقلاب تاکید کرد.
لزوم بهره مندی ازرسانه ها درمعرفی نقش کردستانی ها در دفاع مقدس

شعارسال:عبدالمحمد زاهدی امروز یکشنبه در جلسه کمیته رسانه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان که با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس استان در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، گفت: تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ یاد و خاطره شهدا و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت همواره سرلوحه و در دستور کار ما مدیران است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از مهمترین مقاطع تاریخی ملت ما است، عنوان کرد: در تاریخ جنگ هایی که در طول هزاران سال پیش در منطقه ما رخ داده ،مهمترین حادثه ای که ملت ما از آن سربلند بیرون آمده، دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا اقدامی یک روزه یا یک هفته ای نیست، بیان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این کنگره باید دو سال فضای استان هم در سطح استانی و هم ملی به موضوع شهادت و کردستان اختصاص داده شود و باید از تمامی امکانات موجود در این راستا استفاده کرد.

استاندار کردستان اظهارداشت: باید از ظرفیت رسانه های کشور و استان در راستای انتقال پیام شهید و شهادت،گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معرفی نقش مردم در دفاع از انقلاب و سرزمین ایران اسلامی به طور مطلوب بهره برداری شود.

زاهدی بر تقسیم کار بین رسانه ها به منظور جلوگیری از موازی کاری تاکید کرد و افزود: اطلاعات لازم در ارتباط با عملیات هایی که در استان انجام شده وجود دارد و می طلبد تقویم این عملیات ها برای انتشار در اختیار رسانه ها قرار گیرد.

وی عنوان کرد: به معرفی شهدای اقشار مختلف اعم از فرهنگی،دانشجویی، دانش آموزی،کارمندی،اصناف و غیره توجه شود و نباید قشر خاصی در این راستا نادیده گرفته شوند.

وی اضافه کرد: ما هر کار و برنامه مثبتی و ارزشی که برگزار می کنیم رسانه های معاند ایرادی از آن می گیرند لذا ما کار خود را انجام می دهیم و اهمیتی هم به حرف ها و سخنان آنها نمی دهیم.

استاندار کردستان ادامه داد: بی شک داد و فریادهای رسانه های آن طرف مرزهای کشورمان نشان از موفقیت ما در کارها و برنامه هایمان دارد.

شعارسال،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار23مرداد96،کدخبر: 4057580 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین