پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه عکس "همین حوالی دو" با حضور عکاسان برجسته ایران و سیستان و بلوچستان در قالب ۶۴ اثر برجسته در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

شعار سال: به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه عکس "همین حوالی دو" در زاهدان، اظهار داشت: این نمایشگاه عکس با حضور عکاسان برجسته ایران و سیستان و بلوچستان در قالب 64 اثر برجسته در مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: 16 عکاس برجسته کشور و استان هر یک با ارائه چهار اثر در این نمایشگاه آثار عکاسی خود را که با موبایل گرفته شده را به معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

وی افزود: این هنرمندان بعد از بندرعباس و اصفهان سومین نمایشگاه خود را در زاهدان افتتاح کردند و مقرر شد تا پایان سال در دیگر نقاط کشور نیز این نمایشگاه را برپا کنند. موضوع عکس‌های ارائه شده در این نمایشگاه در بخش‌های مختلف از جمله مستند اجتماعی، طبیعت و مفهمومی است.

مسگرانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه گروهی عکس همین حوالی از 21 تا 27 مردادماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری زاهدان واقع در بلوار خرمشهر پذیرای بازدید علاقمندان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 96، کد مطلب: 1490235:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین