پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
رییس حوزه هنری استان اردبیل گفت: نمایشگاه‌های فصلی و دائمی به منظور عرضه لباس و محصولات ایرانی اسلامی در اردبیل برپا می شود.

شعارسال: امیر رجبی در نشست هم اندیشی عفاف و حجاب در استان اردبیل افزود: نبود محل عرضه لباس هایی با طرح و نقش و نگار ایرانی اسلامی و مطابق با معیارهای حجاب و عفاف در این استان یکی از کمبودهای موجود برای ترویج فرهنگ عفاف وحجاب است.

وی عرضه لباس و محصولات ایرانی اسلامی با طرح های جذاب و قیمت مناسب را از ویژگی های این نمایشگاه ها برشمرد و گفت: این نمایشگا ها با مشارکت هنرمندان استان و با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برپا خواهند شد.

رجبی یادآور شد: علاوه بر نمایشگاه و جشنواره های برنامه ریزی شده مصمم هستیم امسال و در سال های آینده همایش ها، نشست ها، میزگرد و کرسی های آزاد اندیشی نیز با موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه ها و مراکز علمی و تخصصی برگزار کنیم.

رییس حوزه هنری استان اردبیل پرداخت علمی به فلسفه و منطق وجودی عفاف و حجاب در جامعه را با بهره گیری از نظرات تخصصی کارشناسان مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از اهداف اصلی این بنیاد است.

وی سلامت روانی ناشی از حجاب و عفاف را در تشریح اهمیت آن یادآور شد و عنوان کرد: اثرات مثبت عفاف و حجاب در سلامت روانی جامعه انکارناپذیر بوده و در این مسیر بهره گیری از زیبان هنر می تواند تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 14 دی 1394، کدمطلب: 5449535، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین