پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۶۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: کارهای تبلیغی گسترده در زمینه عفاف و حجاب باید انجام گیرد.

شعار سال: حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی اظهار داشت: باید در راستای انجام دادن کارهای فرهنگی و تبلیغی گسترده در زمینه حجاب و عفاف گام برداشته شود، تا از این رهگذر به منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه هم جامه عمل پوشانده شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در زمینه عفاف و حجاب و اقدامات صورت گرفته در این حوزه بین اداره‌های سراسر استان حائز یکی از رتبه‌های برتر شده‌است، گفت: باید برای کیفیت‌‌بخشی به برنامه‌ها و اقدامات به طور مستمر و با جلب نظر کارشناسان اهتمام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفته است، بیان داشت: برای اینکه جوانان را به رعایت مولفه‌های تعریف شده در این زمینه سوق دهیم، لازم است که اقدامات فرهنگی، تربیتی و فکری زیادی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی انجام گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه اهمیت داشتن پوشش مناسب و مقید بودن به عفت بر هیچ فردی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: اما با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه فرهنگ کشورمان می‌طلبد، در این سری از امور با ابتکار و خلاقیت وارد عمل شویم.

وی با اظهار اینکه سالروز رحلت رسول اکرم (ص) را پشت‌سر گذاشته‌ایم ضمن اینکه به حضور پرشور مردم در مراسم‌های قرائت زیارت از بعید حضرت محمد (ص) اشاره کرد، گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم، عاشقان اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) در مسجد اعظم ارومیه را شاهد بودیم.

کریمی با اشاره به اینکه علاوه بر مسجد اعظم ارومیه در ده مسجد محوری مرکز استان آذربایجان غربی این آئین باشکوه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: همکاری کارشناسان دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در کیفیت‌بخشی به این مراسم موثر بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه برای نهادینه‌سازی فرهنگ و شعائر اهل بیت (ع)، ارزش‌های اخلاقی و باورهای دینی در جامعه باید گام‌های بلندی برداشته شود، بیان داشت: برگزاری مراسم‌های مورد اشاره با این هدف هر سال در برنامه‌‌های این مجموعه گنجانده می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 27 آذر 1394، کد مطلب: 13940925001518: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین