پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری آذربایجان شرقی گفت: ایجاد پایانه بار هوایی (کارگو) از ضرورت های گمرک سهلان است.

شعارسال: محمدزاده در آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات آذربایجان شرقی با بیان این که گمرک سهلان اقتصاد استان را متحول می کند، گفت: باید موانع موجود در مسیر ایجاد کارگروه چه زودتر برداشته شود.

وی با قدردانی از همکاری گمرک ایران در زمینه تجهیز گمرک تبریز به دستگاه بازرسی مسافری (ایکس ری)، خواستار تداوم همکاری در زمینه تجهیز گمرک نودوز به این دستگاه برای کامیون ها شد.

محمدزاده با بیان این که امکانات گمرکی ما نسبت به ارمنستان و نخجوان ضعیف است، گفت: همین موضوع موجب شده محدودیت تردد شبانه برای اتوبوس های ما لحاظ شود.

وی همچنین با اشاره به این که مسوولان جمهوری نخجوان طبق توافق های صورت گرفته مشکل حق راه گمرک صدرا را حل کردند، افزود: این در حالی است که ما نتوانسته ایم به وعده ای که در زمینه انجام خدمات گمرکی در روزهای جمعه داده ایم عمل کنیم.

وی در پایان در زمینه انجام آزمایش های لازم برای صادرات حلال ها از طریق گمرک های استان اعلام آمادگی کرد.

دراین آیین از خدمات 2.5 ساله ناصر نوروزی قدردانی و با حکم رییس کل گمرک ایران، علی اصغر عباس زاده به عنوان ناظر گمرکات آذربایجان شرقی و مدیر کل گمرک تبریز معرفی شد.

عباس زاده مسوولیت گمرک سهلان را در اختیار داشت و همچنان به عنوان سرپرست این گمرک هم انجام وظیفه خواهد کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 15 دی 1394، کدمطلب: ۵۴۵۰۴۰۰، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
واقعا یه نیاز ضروری امیدوارم زودتر راه اندازی بشه ومسئولا به فکر باشن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین