پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۳۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور گفت: در گمرک جلفا زیرساختی برای سوختگیری ناوگان نداریم و ناوگان مجبور است که تا سه روز در صف بماند و سوختگیری کند و سپس برود. از سویی مشکل تبعیض بین گمرکات را شاهد هستیم.برخی از تحلیل گران معتقدند که برای عدم تکرار چنین اتفاقات نامیمونی باید وزیر نفت و رئیس کل گمرک را به مجلس کشاند.

شعارسال: حمید باراندوزی؛ رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل بین المللی شمالغرب کشور در در نشست مدیران ادارات و فعالان اقتصادی با مدیران گمرکات استان اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما، بحث گمرک بازرگان است و مشکلات بسیاری، چون کندی روند حمل و نقل، صف‌های طولانی، حضور افراد بی‌هویت در گمرک و وجود رفتار‌های سلیقه‌ای را شاهد هستیم.

صف ۳ روزه برای سوختگیری در گمرک جلفا + وزیر نفت و رئیس گمرک را به مجلس بکشید

وی افزود: مشکل دیگر نیز اجرای بخشنامه‌های خلق‌الساعه است که هیچ تشکلی برای ارائه پیشنهادات در آن نقشی ندارد.

باراندوزی با اشاره به یکی از دستورات اخیر در بحث سوختگیری‌های ناوگان حمل و نقل ترانزیتی، گفت: در گمرک جلفا زیرساختی برای سوختگیری ناوگان نداریم و ناوگان مجبور است که تا سه روز در صف بماند و سوختگیری کند و سپس برود. از سویی مشکل تبعیض بین گمرکات را شاهد هستیم.

وی با بیان این‌که گمرک می‌تواند در تصمیم گیری‌ها و به خصوص شورای تامین مرز‌ها تاثیرگذار باشد، تاکید کرد: یکی دیگر از مشکلات نیز تعلیق ایران از کنوانسیون بیمه سبز است که تاثیر منفی در صنف حمل و نقل گذاشته است؛ هم‌چنین در اخذ ویزا برای ناوگان نیز مشکل داریم و ماهانه حداکثر ۸۰ ویزا اخذ می‌شود که تعداد بسیار پایینی است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10بهمن1402، کدخبر: 14021110000409، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین