پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تصویب طرحی، پیشنهاد ممنوعیت استفاده از شومینه‌های گازسوز و ذغال‌سوز به‌عنوان یک وسیله گرمایشی را مطرح کردند.
شعارسال: در جریان دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طرح ممنوعیت استفاده از شومینه گازسوز و زغال‌سوز به‌عنوان یک وسیله گرمایشی در آپارتمان‌های زیر 80 متر بررسی و تصویب شد.

مجتبی شاکری و رحمت‌الله حافظی از مخالفان این طرح بودند و علت مخالفت خود را دخالت در امر خصوصی شهروندان و نیز فقدان اختیار قانونی برای تغییر در مقررات ملی ساختمان عنوان کردند.

در عین حال غلامرضا انصاری و مهدی چمران به‌دلیل اهمیت صرفه‌جویی در مصرف گاز و ارتقای ایمنی منازل مسکونی با این طرح موافق بودند.

در نهایت با تصویب این طرح، در راستای ارتقای ایمنی بهره‌برداران و جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان‌ها و همچنین در جهت محدود کردن استفاده از شومینه و تشویق استفاده از وسایل گرمایشی با کارایی انرژی مناسب‌تر و ایمنی بیشتر، مقرر شد این مصوبه به‌عنوان پیشنهاد به سازمان نظام مهندسی ساختمان ارسال شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 دی 1394، کد خبر: 962887، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین