پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بررسی‌ها و ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که می‌توانیم برای هر خانواده قشمی که نیروی بیکاری دارد در سال 96 یک شغل ایجاد کنیم و حداقل تا پایان سال 13 هزار 500 شغل جدید ایجاد خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های ما در این زمینه تاکنون محقق شده است.

شعارسال: حمیدرضا مؤمنی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در جزیره قشم اظهار کرد: امروز سه کارخانه بزرگ از جمله دو کارخانه تولید ادکلن و عطر را در منطقه آزاد قشم افتتاح کردیم که 170 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها با اشتغال بیش از 100 نفر را شاهد هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی کلان ما بر این بوده که محصولاتی که سهم بسزایی در عرضه دارند را خودمان در داخل تولید کنیم و اکنون از چهار کارخانه‌ای که در دست ساخت داریم، دو کارخانه امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: بررسی‌ها و ارزیابی‌های ما نشان می‌دهد که می‌توانیم برای هر خانواده قشمی که نیروی بیکاری دارد در سال 96 یک شغل ایجاد کنیم و حداقل تا پایان سال 13 هزار 500 شغل جدید ایجاد خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های ما در این زمینه تاکنون محقق شده است.

مومنی خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر 300 کیلومتر آسفالت و روکش آسفالت انجام داده‌ایم که وضعیت راه‌های جزیره به شرایط مطلوبی رسیده است و اکنون بخش بزرگی از پروژه‌های آسفالت ما در غرب قشم به پایان می‌رسد و برنامه داریم تا اتوبان 35 کیلومتری درگان - لافت و اتوبان 32 کیلومتری درگهان - فرودگاه را عید نیز این دو پروژه را بهره‌برداری برسانیم که برای نوروز در خدمت مسافران قرار گیرد.

وی اعتبار هزینه شده در زمینه آسفالت معابر جزیره قشم را 200 میلیارد تومان عنوان کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۶۰۷۰۰۱۷۷۹، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین