پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه تعاونی‌های استان همدان در سال گذشته ۳۹ میلیون دلار کالا صادر کردند، گفت: شرکت‌های تعاونی فعال در استان همدان برای ۱۱ هزار و ۷۵۶ نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

شعارسال: سید احمد توصیفیان، با اشاره به اینکه تعاونی‌های همدان در چهار سال متوالی و دولت تدبیر و امید بیش از 96 میلیون دلار صادرات داشتند، اظهار داشت: در سال 1395 میزان صادرات از تعاونی‌های استان همدان 39 میلیون دلار بود.

وی با اشاره به اینکه در حاضر تعداد شرکت‌های تعاونی فعال استان همدان یک هزار و 114 تعاونی است، افزود: 1 میلیون 596 هزار و 619 نفر عضو در حوزه‌های مختلف تعاونی‌ها فعال هستند که ممکن است یک فرد عضو چند شرکت باشد.

توصیفیان با تأکید بر نقش شرکت تعاونی‌ها در حوزه اشتغال بیان کرد: شرکت‌های تعاونی فعال در استان همدان برای 11 هزار و 756 نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند که حاکی از تأثیرگذاری تعاونی‌ها در جامعه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و 595 تعاونی مورد بازید و نظارت عمومی از نحوه کار و فعالیت قرار گرفتند، گفت: 37 شرکت جدید امسال در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، پوشاک، راه‌سازی و غیره به تعاونی‌های استان همدان اضافه شدند.

توصیفیان تأکید کرد: برخی از تعاونی‌ها در سطح استان و کشور موفق به کسب رتبه شده‌اند ، برای نمونه شرکت تعاونی مسکن مهر نوژه همدان توانست رتبه برتر ملی را کسب و همچنین 18 شرکت تعاونی نیز در سطح استان برتر شدند.

وی با تأکید بر به درآمدزایی شرکت‌های تعاونی استان همدان تصریح کرد: در سال گذشته از 14 شرکت تعاونی استان همدان صادرات انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: توسعه و افزایش صادرات از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو بوده که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

توصیفیان با اشاره به اینکه به منظور توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در روستاها، طرح روستا تعاون برای 90 روستای استان در حال پیگیری است، افزود: این موضوع از تاریخ 22 شهریورماه امسال با حضور معاون امور تعاون وزیر در روستای اشترمل تویسرکان بعنوان اولین طرح روستا تعاون در زمینه مبل و منبت اجرا می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14شهریور1396، کدخبر: 1510593 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین