پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۸۲۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تهیه سند آمایش استان، گفت: بهره‌گیری از خرد جمعی برای توسعه استان یزد جزو ضرورت‌هاست.

شعار سال: «سیدابوالفضل موسوی بیوکی» با بیان این‌که تقویت توانمندی‌ها و استفاده از دیدگاه‌های تخصصی در استان یک ضرورت است، اظهار کرد: فرصت سازی و ساختار شناسی باید در اولویت برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مدیریی استان یزد قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت تهیه و تدوین طرح آمایش برای استان یزد، افزود: توانمند سازی، انتقال تجربه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود به ویژه در حوزه جوانان یکی از موثرترین راهکارهای پیشرفت چند جانبه استان است، همواره از این دیدگاه حمایت می‌کنیم .

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی،‌گفت: ضروری است از فرصت موجود برای انتقال تجربه مدیران دوران گذشته به جوانان و پیوند تجارب با تخصص و دانش روز بهره مند شد تا بتوان با حضور نیروی انسانی کارآمد به توسعه و پیشرفت یزد در ابعاد مختلف سرعت بخشید .

این مقام مسئول تصریح کرد: با تشکیل اتاق فکر آب ،نشست‌های هم اندیشی تخصصی، تبادل نظر با مدیران این حوزه و برگزاری جلسات متعدد استانی و ملی به اطلاعات جامع و نگاه هم جانبه‌ای در زمینه وضعیت آب استان دست یافتیم .

موسوی بیوکی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد بر مبنای بانک اطلاعات جامعی که در حوزه آب به دست آمد، با همراهی مدیران و مردم به تصمیم ها و برنامه های اجرایی مناسبی برای ساماندهی و حل مشکل آب استان آن هم در زمان مناسب دست پیدا کنیم .

وی تاکید کرد: متاسفانه مدیریت نامناسب و نبود همراهی در برخی از قسمت ها باعث شد تا به امروز پیگیری و حل موضوع حیاتی آب برای استان با سرعت کمتری روبه رو شود، امیدواریم با همت و همراهی بیشتر در آینده نزدیک این موضوع با جدیت و همسویی مناسبی از سوی تمام دستگاه های اجرایی و عناصر موثر دنبال شود .

نماینده مردم یزد و اشکذر گفت: هیچ برنامه و اقدام سازنده ای که رونق استان را به همراه داشته باشد به صورت فردی قابل پیگیری و انجام نیست و برای رسیدن به نتایج موثر باید همسو و با تجمیع توانمندی‌ها در مسیر هدف های بزرگ حرکت و به نتیجه رسید .

وی خاطرنشان کرد: ثبت جهانی بافت تاریخی یزد ظرفیت چند جانبه و موثری است که مسیر توسعه استان باید بر این مبنا هدف‌گذاری و برنامه‌ها در سطوح مختلف با نهایت بهره برداری از این پتانسیل بین المللی اجرایی شود .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب:96062111829، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین