پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۷۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در بیانیه ای خواستار تجدید نظر دولت در انتخاب استاندار این استان شد.

شعارسال: نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای خطاب مردم، با اشاره به بی توجهی دولت به ناکارآمدی مدیریتی در کرمانشاه و تبعات آن، خواستار تجدید نظر در انتخاب استاندار این استان شد.

متن این بیانیه که به امضاء همه ۸ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس رسیده به شرح زیر است:

مردم شریف و ولایتمدار استان کرمانشاه به عنوان نمایندگان شما در خانه ملت ضمن گزارش جریان انتصاب استاندار جدید، مراتب مخالفت خود را با تصمیم دولت محترم اعلام می کنیم؛

مجمع نمایندگان استان از ابتدای شکل گیری مجلس دهم، بیش از یکصد نامه کارشناسی مبتنی بر نیازها، حقوق و الزامات برنامه های توسعه و بودجه کرمانشاه خطاب به رئیس جمهور و وزرای محترم دولت تقدیم نمود.

متاسفانه در طول این مدت نه تنها دغدغه ای برای ایشان ایجاد نشد، بلکه در طرح های کلان ملی همچون راه آهن غرب کشور، منطقه آزاد قصرشیرین، تکمیل سدها و بزرگراه‌ها، ارتقاء سهم شاخص های استانی بودجه، تصویب احکام کلان برنامه ای، تکمیل سدهای در دست ساخت، تامین آب شرب شهری و روستایی در قالب برنامه ششم توسعه، اگر همت نمایندگان استان نبود، تحولات اخیر صورت نمی گرفت.

بر این اساس، در هنگام رأی اعتماد به دولت جدید، مراتب با وزیر محترم کشور مطرح شد که انتصاب های دولت منجر به افول شاخص های مختلف استان شده است و در مواردی همچون بیکاری و آسیب های اجتماعی، در بالاترین شاخص ضعف قرار گرفته است.

جناب آقای رحمانی فضلی، ضمن پذیرش ضعف های گذشته و موجود، اعلام کرد که مسئولیت انتصاب استاندار بعدی را بر عهده خواهم گرفت و این اقدام در مشورت با مجمع نمایندگان استان، نمایندگان محترم استان در مجلس خبرگان و نماینده محترم ولی فقیه در کرمانشاه صورت خواهد داد.

در این راستا مجمع نمایندگان استان فهرستی از افراد ذیصلاح با سابقه وزارت در دولت اول آقای روحانی، معاونت وزیر، استاندار، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی و معاون استانداری کرمانشاه (اعم از فرهیخته های بومی و غیربومی) و عموماً همسو با جریان سیاسی و مدیریتی دولت، به وزارت کشور معرفی نمود. اما متاسفانه با نقض عهد وزیر مواجه شدیم و با هیچیک از مراجع فوق الذکر مشورت صورت نگرفت.

بنابراین، مجمع نمایندگان استان به روال 16 ماهه گذشته، ضمن پیگیری فعالانه نیازهای استان و جبران کوتاهی های مدیریتی موجود، در دفاع از جایگاه وکالت ملت، نارضایتی خود را از اقدام دولت و عدم رعایت حرمت مردم غیور استان کرمانشاه اعلام داشته و تقاضای تجدیدنظر در تصمیم دولت به لحاظ شرایط خاص استان کرمانشاه را داریم.

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

حشمت الله فلاحت پیشه

عبدالرضا مصری

حسن سلیمانی

فرهاد تجری

سید جواد حسینی کیا

احمد صفری

شهاب نادری

سید قاسم جاسمی

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4مهر1396، کدخبر: 4098959: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
چه فرهی داهرهمشون شبیه همن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین