پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
سخنگوی وزارت دفاع چین گفت بحران شبه جزیره کره نباید از طریق نظامی بلکه باید از راه گفت‌وگو حل شود و پکن از حاکمیت ملی خود و صلح و ثبات منطقه‌ای محافظت می‌کند.

شعار سال: وزارت دفاع چین روز پنج‌شنبه (امروز) ارتش چین همه آمادگی‌های لازم برای حفظ حاکمیت ملی و صلح و ثبات منطقه‌ای را به کار می‌گیرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز، وو کیان سخنگوی وزارت دفاع چین افزود، بحران شبه جزیره کره باید از طریق گفت‌وگو حل شود و به ابزار نظامی نباید توسل جست. کره شمالی آزمایش‌های موشکی و اتمی متعددی در شبه جزیره کره انجام می‌دهد و علت این اقدامات را حضور نظامی آمریکا در منطقه عنوان می‌کند.

در مقابل، آمریکا و متحدانش بارها کره شمالی را با قطعنامه‌های سازمان ملل تحریم کرده و دولت آمریکا به اقدام نظامی علیه پیونگ یانگ تهدید کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:13960706000472، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین