پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت:جشنواره ملی انیمشین زمستان امسال در همدان برگزار می‌شود.

شعار سال: حسین میسر صبح امروز در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: در گذشته همکاری‌های خوبی با اعضای شورای شهر همدان داشتیم و امیدواریم این ارتباط در شورای جدید نیز ادامه یابد.

وی افزود: تلاشی که ما در صدا و سیما مرکز همدان در این دوره از انتخابات انجام دادیم در اصل پرداختن به مطالبات مردم بود به همین دلیل نیز در این بازه زمانی برای رسیدن به هدف مطلوب از افراد متخصص استفاده کردیم.

مدیرکل صدا وسیمای همدان گفت: وضعیت کنونی شورا که نشان دهنده انتخاب افراد متخصص توسط مردم است نشان می‌دهد ما در فرهنگ سازی برای انتخاب افراد متخصص و پاسخ به مطالبات مردمی موفق عمل کرده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم توجه به آسیب‌های اجتماعی از سوی شورای اسلامی شهر همدان و صدا و سیما تاکید کرد: ما آمادگی داریم در تمام فرآیندهایی که شورای شهر همدان برای خدمت به مردم و مطالبات آنها انجام می‌دهد همکاری کنیم تا فرهنگ، آبادانی و پیشرفت شهر محقق شود.

میسر با تشریح نقش رسانه ملی در پیشرفت و توسعه شهر عنوان کرد: شورای اسلامی شهر همدان می‌تواند به صدا و سیمای مرکز همدان به عنوان دست راست خود تکیه کند و در حوزه‌های مختلف به ویژه آموزش شهروندی انتظارات خود از ما را بیان کند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم برای بهبود روند مدیریت شهری از مباحثی مانند پرداخت عوارض سالیانه گرفته تا حفظ محیط زیست و غیره از ظرفیت صدا و سیما همدان برای شکل گیری شهری خلاق و پویا استفاده شود، اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم در عرصه تعامل شورا با صدا و سیما، نمایندگان ما برای انعکاس خدمات این نهاد در جلسات حضور یابند.

مدیرکل صدا وسیمای همدان بیان کرد: واقعیت این است که باوجود تعدد وظایف بسیار ما در صدا و سیمای همدان، نمی‌توان از پرداختن به موضوعات شهر شانه خالی کرد بنابراین در صورت برنامه‌ریزی و تعامل خوب می‌توان به موضوعات مبتلا به شهر پرداخت.

وی خطاب به شورای اسلامی شهر همدان گفت: صدا و سیما از نظر تأمین محتوا نیازمند افرادی مانند اعضای شورای شهر است به همین دلیل آمادگی کامل داریم فعالیت‌های شورا مانند جلسات صحن را پوشش خبری دهیم.

میسر از برگزاری جشنواره ملی انیمیشن در همدان خبر داد و اظهار داشت: با عنایت ویژه رییس سازمان وهمچنین آقای استاندار، زمستان امسال جشنواره ملی انیمیشن در همدان برگزار می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 12 مهر 96، کد مطلب: 1536295: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین